וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכוכב הכי בודד בתולדות ריאל": מדריד נפרדת ומבקרת את חאמס רודריגס

אחרי שעסקת ההשאלה לבאיירן הושלמה, בספרד מסכמים את התקופה המאכזבת של הקולומביאני ועוקצים. מחוסר החיבה של רונאלדו, דרך האופי הבעייתי והבידוד החברתי, ריאל ממש לא תתגעגע

אתר רשמי

בווידאו: תקציר המשחק האחרון בו רודריגס כבש במדי ריאל

הקדנציה המאכזבת של חאמס רודריגס במדי ריאל מדריד הגיעה אמש (שלישי) לסיומה באופן רשמי, אחרי שהושאל לשתי עונות בבאיירן מינכן, שתקבל גם אופציה לרכוש אותו ב-2019. כעת מסכמים בספרד את התקופה של הקולומביאני בבירה, תקופה שהחלה עם המון ציפיות והסתיימה במפח נפש גם עבור הקשר וגם עבור הקבוצה. בשנותיו בקבוצה רודריגס הספיק לרשום 111 הופעות, לכבוש 36 שערים ולבשל 39, מספרים שעל הנייר נראים סבירים, אבל לא מספרים את כל הסיפור.

רודריגס לא היה אהוב במיוחד על הקהל בברנבאו, בעיקר לאחר שהתלונן מספר פעמים נגד המאמנים שספסלו אותו. הוא הספיק להסתכסך עם כמה מהם, ועם זינדין זידאן ניהל יחסים "מורכבים", כפי שתואר ב"אס". "הכוכב הכי מבודד בריאל מדריד בשנות ה-2000, אולי בכל ההיסטוריה של ריאל", תואר רודריגס באותו מאמר, בו צוין כי "רוב השחקנים לא חיבבו אותו במיוחד, כולל כריסטיאנו רונאלדו וגארת' בייל". לקביעה הזו היו גם הוכחות ויזואליות: לאחר גמר ליגת האלופות נצפה הקשר צועד לגמרי לבדו לאוטובוס של הקבוצה, בתמונה שסימלה את התקופה שלו בבירת ספרד.

עוד בנושא:

חאמס רודריגס הושאל מריאל מדריד לבאיירן מינכן לשנתיים
עוד העברות בעולם: ויטינו חתם בברצלונה, ואלרו באינטר
סוף לסאגה: דונארומה חתם לארבע שנים נוספות במילאן

שחקן ריאל מדריד חאמס רודריגס עם זינדין זידאן. GettyImages
ברוגז גם עם זידאן. חאמס רודריגס/GettyImages

רודריגס פרסם אמש פוסט פרידה מריאל וכתב ש"אני אסיר תודה על כל הרגעים הטובים, אלו היו שנים נפלאות ואני מאושר שלבשתי את החולצה של ריאל. אקח איתי הרבה זיכרונות טובים". אבל נראה שבמדריד דווקא שמחו להיפטר מהחוזה שלו, ועל הדרך להרוויח עליו סכום לא מבוטל מבאיירן (הסכם ההשאלה הוא לשתי עונות תמורת 10 מיליון יורו, ואופציית הרכישה כעבור השנתיים יכולה להתממ בעבור 40 מיליון).

שחקן העבר האגדי הוגו סאנצ'ס אמר אמש ש"חאמס לא הצליח להוכיח לזידאן שהוא ראוי למקום קבוע בהרכב, למרות שהיו לו אינספור הזדמנויות. כדי לשחק בריאל מדריד צריך להיות קשוח, וזה מה שהיה חסר לו. כדי להיות שחקן ריאל, צריך לתת מעצמך קצת יותר. לא היו לו את האופי כדי להצליח".

אגב, גם בבאיירן נראה שחאמס מתחיל ברגל שמאל. בהודעה הרשמית של באיירן על העסקה היא אייתה את שמו לא נכון, והוסיפה לו A מיותרת. האם זה סימן לבאות?

ככה נראתה ההודעה השגויה של באיירן

באיירן מינכן מודיעה על ההחתמה של חאמס רודריגס. אתר רשמי
באיירן מינכן מודיעה על ההחתמה של חאמס רודריגס/אתר רשמי

ואז הגיע התיקון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully