וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "שחר לא רוצה להיות הבעלים היחיד שמשלם בקביעות דמי העברה"

12.7.2017 / 8:53

במכבי חיפה דוחים הצעות על שחקנים תחת חוזה ומנסים לסיים את החלון עם רכישת שחקן אחד: "לא נחרוג ממה שהצענו". בעקבות המדיניות: פערים עם קאיו עמו נמשך המו"מ, פניה לקפטן ליטא צ'רניך שמחזיק בחוזה הולידה פערים

AP

מכבי חיפה ממשיכה בניסיון לצרף שני שחקני התקפה עד תום מחנה האימונים בפולין. במועדון מדגישים כי אין כל סיכום עם הקשר הברזילאי קאיו, וכרגע הם מנסים לסגור את הפערים מול גראסהופרס, שדורשת כ-700 אלף יורו תמורת השחקן. כזכור, במועדון הבהירו שלשום כי העובדה ששכרו של השחקן לא יהווה מכשול לעסקה אינו מעיד על השלמתה. על פי ההערכות, חיפה הציעה כ-200 אלף יורו תמורת שחרור השחקן וכרגע לא מוכנה לעלות את ההצעה שלה. "גראסהופרס תשחרר אותו בסופו של דבר.

זה יכול לקרות עכשיו, תמורת פיצוי, או בקיץ הבא – ללא תמורה", אמר מקורב לבעלים. "מה שבטוח הוא ששחר לא רוצה לחרוג ממה שהציע". לוזון לוחץ לצרף גם פליימייקר. אנטון פאליץ' מדינמו בוקרשט עדיין על הפרק, אבל החתמתו תלויה גם בעסקאות אחרות שחיפה מנהלת משא ומתן לגביהן. "יש ארבעה שחקנים שאנחנו מנהלים איתם משא ומתן. נראה שלפחות אחד מהם יחתום", אמרו בחיפה. "ברגע שהראשון יחתום, גיא יהיה סגור לגבי העמדה השניה ואז נחליט מה עושים". במועדון טוענים כי הסיכוי לצירוף שחקנים ישראלים נמוך יותר כרגע, אך ייתכן שתתבצע עסקה בשלב מאוחר יותר על פי הצרכים של המאמן.

יעקב שחר בעלים מכבי חיפה. ברני ארדוב
"שחר לא רוצה להיות הבעלים היחיד מבין הגדולות שמשלם דמי העברה על שחקנים באופן קבוע"/ברני ארדוב

"מכבי חיפה מנסה להימנע מלשלם דמי העברה גבוהים. שחר לא רוצה להיות הבעלים היחיד מבין הגדולות שמשלם דמי העברה על שחקנים באופן קבוע", אמר סוכן שחקנים שעובד בשיתוף פעולה עם המועדון. ואכן, אחת הסיבות שמעכבות חלק מהעסקאות קשורות למדיניות של מכבי חיפה שלא לשלם דמי העברה או לכל היותר לשאת בעלויות נמוכות של שחקנים תחת חוזה.

כך למשל, מחלקת הסקאוטינג בראשות גוסטבו בוקולי פנתה לקפטן נבחרת ליטא, פיודור צ'רניך (26), שחקן התקפה מגוון שיכול לשחק בכל אחת מהעמדות הקדמיות. שחר נדרש לשלם 800 אלף יורו תמורת השחקן, מה שמונע כרגע התקדמות במשא ומתן. בעונה שעברה שיחק בעיקר כחלוץ ביגלוניה ביאליסטוק הפולנית, אך העונה למשל הוצב גם בכנף הימנית. בעונה החולפת כבש 12 שערים ובישל עוד תשעה, כשביאליסטוק הפתיעה וסיימה במקום השני. החל מ-2012 צ'רניך גם משחק בנבחרת, בה הספיק לכבוש שמונה שערים ב-33 משחקים והחל מ-2016 גם משמש כקפטן הלאומי.

מחר תקיים הקבוצה את משחק האימון הראשון שלה במחנה, מול מילואי וולפסבורג. המאמן גיא לוזון אמור לתרגל היום את ההרכב לקראת המשחק. האימונים עד כה מתמקדים בפן הטקטי, כשבמערך של שלושה בלמים סאן מנחם הוא השחקן שפותח בצד שמאל. אתמול ערכו השחקנים אימון ואכלו יחד ארוחת ערב, במהלכה ארגן הצוות הניהולי ערב גיבוש. אחרי אליסון דוס סנטוס, שהתבקש לשיר שלשום בפני השחקנים, ה"קרבן" אתמול היה גם כן שחקן חדש - החלוץ אופיר מזרחי. המנהג הזה הפך למסורת דווקא אצל האלופה הנוכחית, הפועל באר שבע, בשנים האחרונות. במועדון טוענים כי הקשר גיורגי קוסטדינוב התאקלם היטב מבחינה חברתית. שחקן נבחרת בולגריה אמור לפתוח בהרכב במשחק מחר.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully