וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים נרגשת מהתלהבות האוהדים: "לא מבינים כמה קשה היה במשחק הראשון ללא קהל"

12.7.2017 / 6:20

שחקני בית"ר ירושלים מתלהבים מהעובדה כי איצטדיון המושבה יהיה מלא ביום חמישי במוקדמות הליגה האירופית (כולל ארגון חדש), מימר לשחקנים: "המשחק בהונגריה היה בדיוק הפוך מהמשחק בארץ, באתם מרוכזים"

ברני ארדוב

בווידאו: אוהדי בית"ר חוגגים באימון הפתיחה

הטירוף בבית"ר ירושלים לקראת המשחק מחר (חמישי) מול בוטב פלובדיב הבולגרית (21:00, ספורט2) באצטדיון המושבה במוקדמות הליגה האירופית נמצא בעיצומו. באימון הקבוצה אתמול דיברו השחקנים על כך שהכרטיסים אזלו והחלו להיכנס לאדרנלין לקראת המשחק. שחקן בכיר בקבוצה אמר: "אנשים לא מבינים כמה קשה מנטאלית היה במשחק הראשון של העונה נגד ושאש, לשחק בבית בלי קהל. מחר כל האנרגיות יהיה אחרות לגמרי. כולם כבר מוכנים לעלות ולשחק, למרות שצריך לתת הרבה כבוד ליריבה ולהיות זהירים".

עוד בנושא

בית"ר ירושלים צפויה למלא את המושבה, הקבוצה לא תהנה מרווח גדול בשל עלויות האבטחה
כוכב פלובדיב כועס ורוצה לעזוב: הבולגרים סירבו למכור את עומאר קוסוקו לטורקיה וחוששים שדעתו תוסח
הפועל באר שבע: איינבינדר צפוי לפתוח, בכר יעלה עם חלוץ בודד?

אוהדי בית"ר ירושלים. מגד גוזני
הלב של הקבוצה חוזר לפעום. אוהדי בית"ר/מגד גוזני

המאמן שרון מימר עדיין מתלבט בנוגע להרכב ולמערך, והאם מתאים לקבוצה לפתוח עם שלושה בלמים. נגד ושאש מימר פתח במערך הזה היות וגם ההונגרים פתחו בצורה דומה. כעת ייתכן כי דוד קלטינס יועבר לקישור. בכל מקרה, אם מימר אכן יבחר לפתוח עם שני בלמים, דן מורי וטל כחילה צפויים לפתוח.

מימר אמר אתמול לשחקנים: "בהונגריה הייתי מאוד מרוצה, היה משחק הפוך לגמרי ממה שהיה בארץ: הייתם אגרסיביים, ראשונים לכדורים, הרבה פחות טעויות ואיבודי כדור, באתם מרוכזים וככה אתם צריכים להמשיך להיראות". המאמן הציג לשחקנים את הפערים בכל הפרמטרים בין המשחקים. לדוגמה, במשחק בהונגריה בית"ר רשמה 17 איבודי כדור, לעומת 40 במשחק בארץ.

בשל עומס הסגל, בעיקר בתפקידי הקישור וההתקפה, בבית"ר כבר קיבלו החלטה שלאחר שיסתיימו המשחקים במסגרת האירופית הם יקבלו את הבקשות של לפחות שני שחקנים להשאלה או שחרור. ברגע שיגיע חלוץ זר או ישראלי, אבישי כהן אמור לקבל שחרור, וכמו כן אחד הקשרים. בבית"ר אמרו: "הלוואי ונגיע לשלב הבתים ונצטרך את כולם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוד רגע מרגש. חרזי בבית וגן/מערכת וואלה!, צילום מסך

אגב, מי שהגיע לבית וגן אתמול אחרי שנים הוא רונן חרזי, שהתאמן במתחם יחד עם נבחרת ישראל למכביה. חרזי קיבל מאיש המשק מאיר הרוש חולצה ממוסגרת ונראה היה שהתרגש מאוד לחזור למקום בו החל את הפריצה שלו ככדורגלן. חרזי הגיע לבית"ר בעונת 93\92 מהפועל רמת גן לאחר שבית"ר עלתה לליגת העל. בעונתו הראשונה זכה חרזי עם בית"ר באליפות ונבחר לכדורגלן העונה ומכאן הקריירה שלו המשיכה עד לנבחרת ולאירופה.

היום תערוך הקבוצה מסיבת עיתונאים ואימון מסכם במושבה. מחר לראשונה יהיה ביציעים תצוגות עידוד משני צדי המגרש כאשר אל מול התצוגה של "לה פמיליה" ביציע המזרחי תעלה תצוגה של ארגון ה"LIONS GATE" ביציע המערבי. בבית"ר מברכים על המיזם וחושבים כי הוא רק יוסיף צבע, מה גם שהארגון החדש חרט על דגלו כי הוא נגד אלימות וגזענות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully