וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר טימור על סף סיכום לשתי עונות במכבי תל אביב

11.7.2017 / 21:22

מלחמת החימוש של מכבי תל אביב והפועל ירושלים נמשכת: הרכז שסיים חוזה בבירה קיבל הצעה לשתי עונות עם שכר עונתי של כ-250 אלף דולר, ואמור להחליף את יוגב אוחיון שעשה את הדרך ההפוכה

one

השינויים הנרחבים במצבת הישראלים של מכבי תל אביב נמשכים: לוואלה! ספורט נודע כי בר טימור נמצא על סף סיכום בשורות הקבוצה, וצפוי לחתום בקרוב לשנתיים ולשמש מחליפו של יוגב אוחיון, שעשה את הדרך ההפוכה ועבר ממכבי תל אביב להפועל ירושלים. טימור, שחוזהו בירושלים הסתיים הקיץ, היה במגעים עם הפועל ירושלים על חידוש חוזהו בתקופה האחרונה אך הצדדים לא הגיעו לסיכום. מכבי תל אביב צפויה להודיע ביומיים קרובים על העסקה כאשר במסגרת החוזה טימור ירוויח כ-250 אלף דולר לעונה, עם אופציה לעונה נוספת.

טימור (25, 1.92), שהצטרף להפועל ירושלים ב-2014, העמיד אשתקד ממוצעים של 10 נקודות, 2.2 ריבאונדים ו-3.5 אסיסטים למשחק במדי הפועל ירושלים בליגת העל. ביורוקאפ קלע אשתקד 4.7 נקודות למשחק.

כזכור, בנוסף ליוגב אוחיון, מכבי תל אביב כבר הודיעה לגל מקל שהוא לא בתוכניות והצהובים חיפשו גארד ישראלי שימלא את השורות. הצהובים החתימו מוקדם יותר הקיץ את כרם משעור, אלכס טיוס, ג'ייק כהן, מייקל רול וג'ון דיברתולומאו והמטרה הבאה של ספאחיה היא לצרף עוד רכז זר לסגל המתגבש.

עוד בנושא:

לפני שבוע פרסמנו: מכבי תל אביב נכנסה לתמונה בגזרת בר טימור
'פוקס' חידשה את החסות למכבי תל אביב, תשלם 1.2 מיליון דולר לעונה
מילד מבויש לכוכב בפוטנציה: דרכו המיוחדת של כרם משעור למכבי תל אביב

בר טימור שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
עובר ללבוש צהוב? טימור/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully