וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבריז לגווארדיולה: דני אלבס עובר בדיקות רפואיות בפריס סן ז'רמן

אחרי שמנצ'סטר סיטי חיזרה אחריו כל הקיץ, המגן של יובנטוס בחר בקבוצה הצרפתית. אלבס יחתום לשנתיים וצפוי להיות מוצג ברביעי או בחמישי לפני צאתה של הקבוצה למחנה ההכנה בארה"ב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דני אלבס בפריס עם חברו החדש מרקיניוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרות גילו המתקדם יחסית, דני אלבס נתן עונה יוצאת מהכלל אשתקד במדי יובנטוס, עמה הוא זכה באליפות והגיע לגמר ליגת האלופות. פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי שזכה איתו בצ'מפיונס בתקופתם של השניים בברצלונה, חיזר אחריו נמרצות בקיץ אך היום (שלישי) נחשפה התמונה שחשפה את היעד הבא של הברזילאי. אלבס החליט בסופו של דבר להבריז לפפ לטובת חתימה לשנתיים בשורות פריס סן ז'רמן. הברזילאי כבר הגיע למתחם האימונים של הקבוצה כדי לעבור בדיקות רפואיות וההכרזה הרשמית על החתמתו צפויה לצאת ביום רביעי או לכל המאוחר ביום חמישי לפני צאתה של הקבוצה למסע ההכנה שלה בארה"ב.

אלבס בן ה-34 הצטרף ליובנטוס רק בקיץ הקודם אחרי לא פחות משמונה עונות בברצלונה, עמה הוא זכה בכל תואר אפשרי. המגן הימני המצוין שבישל למסי יותר מכל שחקן אחר, צפוי להיכנס לעמדה של סרג' אורייה שלא ימשיך בקבוצה וינסה לעזור לה להחזיר את תואר האליפות שאבד לה בעונה החולפת עם האליפות הזוהרת והמפתיעה של מונאקו ואמבפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully