וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: הפועל חולון בבית אחד עם מונאקו, ססארי ואולדנבורג

11.7.2017 / 16:39

הגרלה קשה לקבוצה של דן שמיר בשלב הבתים של המפעל של פיב"א. יפגשו גם את אנייסי הרוסית, מורסיה הספרדית ושתי קבוצות שתעפלנה משלב הבתים. ארבע הראשונות משלב הבתים יעלו לפלייאוף

דן שמיר מאמן הפועל חולון. אדריאן הרבשטיין
אתגר לא פשוט. שמיר/אדריאן הרבשטיין

הפועל חולון הוגרלה היום (שלישי) לבית אחד בליגת האלופות של פיב"א עם מונאקו הצרפתית, מורסיה הספרדית, אניסיי קרסניורסק הרוסית, ססארי האיטלקית ואולדנבורג הגרמנית. בנוסף ישחקו בבית של חולון עוד שתי קבוצות שתעפלנה משלב המוקדמות. הקבוצות מהמוקדמות יגיעו מבין הרביעייה כוללת את קרשיאקה, אלבה פרהרבר ההונגרית, קאלב/קארמו טאלין וקארפס סוקולי המקדונית ומבין הרביעייה שכוללת את יובנטוס הליטאית, אקדמיק סופיה, בנפיקה ליסבון וקאפנברג בולס האוסטרית. משחקי המוקדמות ייערכו מהשבוע השלישי של חודש ספטמבר ועד תחילת אוקטובר. מי שייצג את חולון בהגרלה הם מנכ"ל הקבוצה רועי דבורה וחבר ההנהלה מיקי אבירם.

שיטת המשחקים השנה פשוטה יותר מהשנה שעברה אז שיחקו במפעל מכבי ראשון לציון ועירוני נהריה. חולון תשחק 14 מחזורים, שבעה משחקי בית ושבעה משחקי חוץ, נגד כל קבוצות הבית, כשבסיום שלב הבתים יעפילו ארבע הראשונות מכל בית לשמינית הגמר. הקבוצות שתדורגנה במקום החמישי והשישי בכל בית ירדו אל שלב שמינית הגמר של היורופקאפ. שלב שמינית הגמר של ליגת האלופות, ושלב רבע הגמר ייערך בשיטת בית וחוץ, כשמנצחת רבע הגמר יעפילו לפיינל פור של המפעל, שהמיקום שלו ייקבע רק לאחר שידעו מי הקבוצות שהעפילו.

הפועל חולון עסוקה בימים אלה בבניית הסגל לקראת העונה הבאה. הקפטן שלומי הרוש ממשיך מהעונה שעברה, כשחוץ ממנו הצטרף לקבוצה פורוורד מכבי תל אביב בשנים האחרונות גיא פניני. גם חנן קולמן קרוב להצטרף לחולון, ששואפת להשאיר גם את הגארד טו הולוואי. הצוות המקצועי יהיה מורכב העונה מהמאמן דן שמיר, כשעוזריו יהיו עופר רון ויונתן אלון שחזר לחולון אחרי עונה אחת במכבי אשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully