וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווימבלדון: סם קוורי הדהים את אנדי מארי, נובאק דג'וקוביץ' נפצע ופרש

הבריטי (1) איבד את התואר אחרי שהתפרק בגלל פציעה בשתי המערכות האחרונות והפסיד לאמריקאי (24) 3:6, 6:4, 6:7, 6:1, 6:1. נולה פרש במצב של 7:6, 2:0 מול ברדיך, שיפגוש את פדרר

רויטרס

טורניר ווימבלדון 2017 מתקרב לשיאו והיום (רביעי) נערכים רבעי הגמר אצל הגברים. בראשון שהסתיים, סם קוורי הימם את אלוף השנה שעברה והגיבור המקומי, אנדי מארי, שדורג 1 בטורניר. גם המשחק השני הלך לחמש מערכות ובסיומו, מארין צ'יליץ' עלה לחצי הגמר עם ניצחון על גיבור הסיבוב הקודם, ז'יל מולר. תומאס ברדיך היה השלישי לעלות לחצי הגמר, כאשר ניצל פרישה של נובאק דג'וקוביץ'. הוא יפגוש את רוג'ר פדרר, שהביס בשלוש מערכות את מילוש ראוניץ'.

אנדי מארי טניסאי בריטי. AP
הולך הביתה. מארי/AP

אנדי מארי (בריטניה, 1) - סם קוורי (ארה"ב 24) 3:6, 6:4, 6:7, 6:1, 6:1

הבריטי לא הבריק בשני הסיבובים הקודמים ובסופו של דבר, פציעה גרמה לו להראות רע בשתי המערכות האחרונות והוא הודח כבר ברבע הגמר, בעוד קוורי הופך לאמריקאי הראשון בחצי גמר גרנד סלאם מאז אנדי רודיק, שב-2009 הגיע לגמר ווימבלדון. מארי לקח את המערכה הראשונה ובקושי רב גם את השלישית (4:7 בשובר השוויון), אבל נעלם לגמרי במערכה הרביעית, נשבר בה שלוש פעמים וגם באחרונה לא היה בעניינים והפסיד בפעם השנייה בתשעה מפגשים מול קוורי המאושר.

בתחילת המערכה האחרונה קוורי נראה בשליטה ושבר את מארי במהרה, בדרך ל-0:3. האמריקאי המשיך לתפור אייסים ועלה ל-1:4. במשחקון הבא קוורי שוב שבר, עם נקודה נהדרת. במשחקון הבא, קוורי השלים את המלאכה וניצח 1:6 במערכה ו-2:3 במשחק כולו.

מארין צ'יליץ' (קרואטיה, 7) - ז'יל מולר (לוקסמבורג, 16) 6:3, 6:7 (6), 5:7, 7:5 1:6

מאז 2004 לא היה קרואטי בחצי גמר ווימבלדון, עד שצ'יליץ' הגיע ועצר את המסע הקסום של מולר, הגיבור הגדול של שמינית הגמר. מולר לקח את המערכה הראשונה, לפני שנכנע בקושי בשובר השוויון של השני. הוא הפסיד את השלישית ונראה בדרך להפסיד גם את הרביעית, אך התאושש בצורה מופלאה ונשאר בחיים. בסופו של דבר, כוחו תש ובמערכה האחרונה צ'יליץ' שלט, בדרך לניצחון אחרי 3:29 שעות.

בחצי הגמר: קוורי - צ'יליץ'

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
סם קוורי טניסאי אמריקאי. AP
הופעה נהדרת. קוורי/AP

רוג'ר פדרר (שוויץ, 3) - מילוש ראוניץ' (קנדה, 6) 4:6, 2:6, 6:7 (4)

בזמן שכל היריבים נפצעים, פורשים ומפסידים, פדרר ממשיך לשעוט. השוויצרי שיחק כמעט מושלם במשך שתי מערכות, בעיקר בשנייה וידע לחזור מפיגור 3:0 בשובר השוויון, בדרך לניצחון חלק, כאשר הוא טרם הפסיד מערכה בטורניר. ראוניץ' ניצח את פדרר בשני המפגשים האחרונים, כולל בחמש מערכות בשנה שעברה בווימבלדון, אבל הפעם פדרר לא השאיר לו צ'אנס ועם 46 ווינרים ו-90 אחוזי הצלחה בסרב הראשון, סיים את הסיפור תוך קצת פחות משעתיים.

נובאק דג'וקוביץ' (סרביה, 2) - תומאש ברדיך (צ'כיה, 11) 7:6, 2:0 (דג'וקוביץ' פרש)

בעוד שכל משחקי שמינית הגמר נערכו שלשום, זה של נולה התקיים רק אתמול והוא צלח אותו די בקלות, אך נפצע במערכה השנייה בכתפו, פציעה שגרמה לו לפרוש ממשחק רבע הגמר מול הצ'כי, שרשם את ניצחונו השלישי בלבד בקריירה מול הסרבי, במפגש ה-28 ביניהם. ברדיך לקח את המערכה הראשונה בשובר שוויון קליל (2:7) ועם תחילת המערכה השנייה, המדורג 2 החליט שהוא לא יכול להמשיך.

בחצי הגמר: פדרר - ברדיך

* הישראלי הצעיר ישי עוליאל (838 בעולם) בן ה-17 הפסיד בסיבוב השני של ווימבלדון 6:4, 6:4 למתאו מרטינאו הצרפתי (1264 בעולם) והודח מטורניר הנוער.

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. AP
מכונה. פדרר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully