וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "הכישלון עם הזרים נבע מעסקאות מהירות. אסור לטעות שוב"

11.7.2017 / 9:56

מכבי חיפה בפולין, הבכירים התבקשו לסייע לזרים להתאקלם ובמועדון מנסים למזער נזקים עם אלה שנותרו בארץ ומרוויחים כחצי מיליון שקל בחודש. קאיו מחזיק בהצעות נוספות, יוריץ' מועמד

AP

במכבי חיפה ינסו לסגור השבוע את עסקת העברתו של הקשר הברזילאי של גראסהופרס, קאיו, אך מדגישים כי עדיין קיימים פערים מול קבוצתו. במועדון סיפרו כי הם מודעים לדרישות הכספיות של השחקן והן לא יהוו מכשול, כך שכרגע הדברים תלויים בסיכום עם השוויצרים. הדרישה של גראסהופרס היא 700 אלף יורו עבור כרטיסו של השחקן, אך במועדון לא מוכנים כרגע לשלם את הסכום הזה.

"מדובר בשחקן בן 31. הוא אמנם נמצא בכושר מצוין וגיא מאוד רוצה אותו, אבל לא נשלם סכומים כאלה בידיעה שלא נוכל להרוויח עליו", הסבירו במועדון, "אם השוויצרים יתגמשו, נוכל לסכם את העסקה". במועדון ממתינים לסיכום העסקה, אז יתברר האם יימשכו המגעים עם אנטון פאליץ'. גיא לוזון הסביר להנהלה כי הוא שוקל להחתים שחקן כנף ופליימייקר ולוותר על חלוץ, אך עדיין אל קיבל החלטה סופית בעניין. חיפה מנהלת מגעים עם ארבעה שחקנים במקביל ומקווה ששניים מהם יחתמו רשמית עד סיום המחנה ויצטרפו להכנות בישראל.

בשוויץ מספרים שמלבד מכבי חיפה, לקאיו יש שתי הצעות נוספות, אחת מהן מטורקיה. המנהל הספורטיבי של גראסהופרס, מתיאס ואלטר, אמר ל"בליק": "אנחנו רגועים וממתינים להתפתחויות".

מועמד נוסף הוא החלוץ האוסטרלי טומי יוריץ', שמשחק בלוצרן השוויצרית וכבש במדיה 8 שערי ליגה בעונה החולפת. יוריץ' בן ה-25 מחזיק באזרחות קרואטית ושיחק בעבר גם ברודה ההולנדית.

קאיו במדי גראסהופרס. AP
"אם השוויצרים יתגמשו, נוכל לסכם את העסקה". קאיו/AP

אחרי שנחתה אתמול בשעות הצהריים בגרמניה, הקבוצה הגיעה למחנה בעיירה אופלאניצה שבפולין אחרי נסיעה של שעתיים. השחקנים קיימו אימון כושר בבריכה בתוך המלון, אכלו ארוחת צהריים וערכו אימון ערב שהתמקד בפן הטקטי. לאחר מכן נערכה ארוחת ערב, במהלכה התבקש אליסון דוס סנטוס לשיר בפני השחקנים. הצוות המקצועי הגביל את השחקנים מבחינת שעות שהייה בלובי המלון ושעת כיבוי האורות נקבעה לשעה 23:00. על השחקנים נאסר לצאת מהמלון ללא אישור.

במועדון מנסים לסייע לזרים להתאקלם ומי שלקח יוזמה בעניין הוא גל אלברמן, שמרבה לשוחח עם אליסון דוס סנטוס. השניים מרבים לשוחח גם עם ניקיטה רוקאביציה, שבמועדון מצפים לשיפור משמעותי ביכולת שלו העונה. במועדון ביקשו מהשחקנים הבכירים לסייע גם לגיורגי קוסטדינוב להתאקלם. "אחרי מה שקרה בעונה שעברה, חשוב מאוד שנפגע בזרים. ההתאקלמות חייבת להיות מהירה", הבהיר גורם במועדון אתמול, "העובדה שיש ארבעה זרים שנמצאים בארץ ולא יצאו למחנה לא תאפשר לנו לעשות טעויות. חלק מהכישלון נבע גם מעסקאות מהירות, מרצון לתקן עונה שנגמרה מהר מאוד. הפקנו לקחים מעסקת ייולפסון, לכן היה חשוב לנו לצרף חלק מהזרים ללא דמי העברה". בינתיים, במועדון מנסים למזער נזקים עם ארבעת הזרים ששוחררו, ששכר הנטו שלהם מגיע לכחצי מיליון שקל לחודש.

גיא לוזון הבהיר להנהלה כי הקשר איתן וולבלום יהיה חלק מהסגל בעונה הקרובה למרות העומס שנוצר במרכז השדה (גם נטע לביא, שעד כה כמעט לא תורגל במשחקונים, בתוכניות). נראה כי ההחלטה היחידה שיצטרך המאמן לקחת קשורה למגן שי בן דוד, וזאת לאור ההחלטה להשאיר את סאן מנחם בקבוצה.

הקבוצה הודיעה כי 8,000 ירוקים כבר הבטיחו את מקומם, שבוע לפני תום מועד תקופת החידוש של מכירת המינויים. "בשל העומס הרב על קופת הכרטיסים בימים האחרונים, הוחלט בהנהלה לתגבר את הקופות כך שיוכלו לתת שירות עד השעה 21:00".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully