וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר צפויה למלא את המושבה, כוכב פלובדיב כועס ורוצה לעזוב

רק כ-1,000 כרטיסים נותרו למשחק מול פלובדיב ביום חמישי, הקבוצה לא תהנה מרווח גדול בשל עלויות האבטחה. הבולגרים סירבו למכור את עומאר קוסוקו לטורקיה וחוששים שדעתו תהיה מוסחת

אתר רשמי

בווידאו: עומאר קוסוקו בפעולה

כאב ראש לראשי בוטב פלובדיב לפני המפגש הכפול עם בית"ר ירושלים בסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית. לפי התקשורת הבולגרית, המועדון קיבל הצעה מקבוצה טורקית לרכוש את הקשר-חלוץ עומאר קוסוקו, והראש של הבנינאי-צרפתי לא ממש במשחק בישראל ביום חמישי.

חוזהו של קוסוקו עתיד להסתיים בסוף דצמבר, מה שמתיר לו לנהל מו"מ עם קבוצות אחרות בצורה חופשית. יחד עם זאת, קבוצה שתרצה אותו כבר עכשיו, תיאלץ לשלם לבוטב דמי העברה והמועדון הבולגרי דחה הצעה מקבוצה טורקית. קוסוקו שיודע שמדובר בהזדמנות כלכלית יוצאת מן הכלל, לא מרוצה מהסירוב הנוכחי למכור אותו וגם לא מוכן לחדש את חוזהו בבוטב.

מבחינת בית"ר ירושלים מדובר בבשורות לא רעות בכלל; קוסוקו בן ה-29, אקס אוקזר וקריסטל פאלאס, הוא אחד מהשחקנים הכי משמעותיים של היריבה הבולגרית. הוא סיים את העונה שעברה עם 7 שערי ליגה, ובגמר הגביע כבש ובישל ב-1:2 הסנסציוני על לודוגורץ רזגארד. בנוסף, בצמד המשחקים נגד פרטיזני טיראנה בסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית, הוא מצא את הרשת פעמיים.

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים: צפי לאצטדיון מלא ביום חמישי
אלי בלילתי חתם בבני יהודה לשלוש שנים
עמית ביטון הושאל מהפועל באר שבע להפועל עכו

מאמן בית"ר ירושלים שרון מימר. ברני ארדוב
מרוצה ומתלבט. מימר/ברני ארדוב

אצטדיון המושבה צפוי להיות מלא במשחק, זאת לאחר שעם פתיחת המכירה לקהל הרחב אתמול אזלו מרבית הכרטיסים. 5,500 כרטיסים ליציע המזרחי באצטדיון ועוד 1,500 למערבי נמכרו, כאשר נותרו עוד קצת יותר מ-1,000 כרטיסים ליציע המערבי וכמה עשרות ליציעי הזהב והכסף. עלות האירוח, כולל הוצאות ואבטחה תגיע ליותר מ-300 אלף ש"ח, כך שהרווח של בית"ר ירושלים מהמשחק צפוי להיות נמוך יחסית. עד עתה אישרו הבולגרים כי רק כמה עשרות מאוהדיהם יגיעו לישראל.

אתמול ערכה הקבוצה אימון בשכונת התקוה והיום היא חוזרת להתאמן בבית וגן. המאמן שרון מימר הבהיר לשחקנים כי היה מרוצה מהמשחק בהונגריה והחל מהיום יתחילו בהכנות טקטיות, וידיאו ואסיפות לקראת המשחק. מימר מתלבט אם להמשיך עם שלושה בלמים או לעבור לשניים ולשבץ את דוד קלטינס בקישור. אלון תורג'מן ושלומי ארבייטמן עדיין על הפרק וברגע שיצורף בלם זר יקודם המו"מ עם אחד מהשניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully