וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: דני גוט מונה לעוזרו של בראד גרינברג

11.7.2017 / 7:14

עוזר המאמן הבכיר, שאימן לאחרונה את נבחרת הנוער באליפות אירופה, מצטרף לצוות של בראד גרינברג בעיר הנמל. אדם אריאל עשוי להמשיך, נעימי, זליקוביץ' וכדיר מועמדים להגיע

דני גוט מאמן עירוני רמת גן. ברני ארדוב
רזומה עשיר. גוט/ברני ארדוב

מכבי אשדוד/באר טוביה השלימה אמש (שני) את הצוות המקצועי לקראת העונה הבאה עם מינויו של דני גוט כעוזרו של בראד גרינברג. גוט, שבתפקידו האחרון היה מאמן נבחרת הנוער באליפות אירופה שנערכה בדצמבר בטורקיה, נחשב לאחד מעוזרי המאמן הבכירים בישראל, ועבד עם מספר מאמנים מובילים. בין היתר שימש כעוזר מאמן נבחרת רוסיה תחת דיוויד בלאט, והיה עוזרו של צביקה שרף בדינמו מוסקבה. כמאמן ראשי עבד בעירוני רמת גן הן בליגת העל והן בליגה הלאומית.

באשדוד מקווים להאיץ את בניית הסגל לקראת העונה הבאה, כשדי ברור בשלב הזה שהקבוצה תשנה את פניה לחלוטין. ג'ייק כהן עזב למכבי תל אביב, בן אלטיט נמצא בדרכו לגלבוע/גליל ואילו יפתח זיו מחזיק בהצעות כספיות טובות מאוד ממכבי חיפה ועירוני נהריה. מי שעשוי להמשיך הוא הקפטן מהעונה שעברה אדם אריאל, שסבל מפציעה בירך שגרמה לו לסיים את העונה מוקדם מהצפוי. בעקבות הפציעה אריאל לא היה חלק מהסגל של הנבחרת האולימפית לאוניברסיאדה.

בין המועמדים להצטרף לקבוצה נמצאים יובל נעימי, שאף הוא נחשב מועמד להצטרף לעירוני נהריה, אבירם זליקוביץ', שעבר במהלך העונה שעברה מבני הרצליה להפועל ירושלים ואלישי כדיר, ששתי קבוצות נוספות שמעוניינות בשירותיו הן מכבי ראשון לציון, בה שיחק בעונה שעברה, ובני הרצליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully