וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווימבלדון: קונטה ניצחה את האלפ ותפגוש את ונוס בחצי הגמר

המדורגת שישית הדיחה את המדורגת שנייה עם 7:6, 6:7, 4:6 דרמטי ותפגוש את האמריקאית הוותיקה שהדיחה את אוסטפנקו. בחצי הגמר השני: מוגורוסה מול ריבריקובה. גברים: דג'וקוביץ' טייל מול מנארינו

נובאק דג'וקוביץ', טניסאי סרבי. AP
סימנים מעודדים. נובאק דג'וקוביץ'/AP

אחרי שבוע של טניס בווימבלדון, הטורניר נכנס לישורת האחרונה והיום (שלישי) הושלמה תמונת רבעי הגמר אצל הגברים לאחר שנובאק דג'וקוביץ' ניצח את אדריאן מנארינו. בנוסף, נערכו היום כל ארבעת משחקי רבע הגמר אצל הנשים, כאשר שני חצאי הגמר כבר נקבעו: ג'ו קונטה ניצחה את סימונה האלפ ותפגוש את ונוס וויליאמס הוותיקה שניצחה במשחק מסקרן את ילנה אוסטפנקו. חצי הגמר השני יפגיש את גרבינייה מוגורוסה עם מגדלנה ריבריקובה שניצחה את קוקו וונדוויי. רבעי גמר הגברים יתקיימו ביום רביעי.

נובאק דג'וקוביץ' (2, סרביה) - אדריאן מנארינו (צרפת) 2:6, 6:7 (5), 4:6

גם אם היכולת עדיין לא מרשימה במיוחד, אין ספק שהתשוקה שוב בוערת אצל נולה. מול הצרפתי המדורג 51 בעולם הוא לא נתקל בבעיות קשות במיוחד, פרט למערכה השנייה שהוכרעה בשובר שוויון. לפני כן, הוא ניצח בקלות את הסט הראשון תוך 38 דקות, ולמרות שהמערכה השנייה והשלישית הלכו קצת פחות קל, הוא משלים בסך הכל ניצחון יפה (תוך שעתיים ו-17 דקות) ומראה סימנים מעודדים, כל הדרך לניצחון שני משני מפגשים בקריירה מול היריב הצרפתי. ברבע הגמר ממתין לנולה אתגר רציני יותר בדמותו של תומאש ברדיך הצ'כי.

רבעי הגמר גברים:
אנדי מארי (בריטניה, 1) - סם קוורי (ארה"ב, 24)
ז'יל מולר (לוקסמבורג, 16) - מרין צ'יליץ' (קרואטיה, 7)
מילוש ראוניץ' (קנדה, 6) - רוג'ר פדרר (שוויץ, 3)
תומאש ברדיך (צ'כיה, 11) - נובאק דג'וקוביץ' (סרביה, 2)

עוד בנושא

רפאל נדאל הודח מווימבלדון אחרי מותחן אדיר, פדרר ומארי ברבע הגמר
ז'יל מולר חוגג את הניצחון על נדאל: "עדיין לא עיכלתי מה קרה, אני פשוט שמח שזה נגמר"

הטניסאית הבריטית ג'ו קונטה. רויטרס
התקווה של בריטניה. ג'ו קונטה/רויטרס

סימונה האלפ (2, רומניה) - ג'ו קונטה (6, בריטניה) 6:7, 7:6, 6:4

בריטניה חוגגת: אחרי הניצחון הקליל של אנדי מארי בגברים, ג'ו קונטה הפכה לבריטית הראשונה שעולה לחצי גמר טורניר ווימבלדון מאז 1978. קונטה, שעד עתה מעולם לא עברה את הסיבוב השני בווימבלדון, הפסידה 7:2 בשובר השוויון של המערכה הראשונה אך ממש לא התכוונה לוותר. קונטה ניצחה 5:7 בשובר השוויון של המערכה השנייה ובמערכה השלישית היא הצליחה לשבור פעם אחת ל-2:3 ושמרה על ההגשות שלה בדרך לניצחון קשה שהושג אחרי שעתיים ו-38 דקות ומפגש מסקרן בחצי הגמר מול ונוס וויליאמס.

בחצי הגמר: קונטה - וויליאמס

ונוס וויליאמס (10, ארה"ב) - ילנה אוסטפנקו (13, לטביה) 3:6, 5:7

ונוס ממשיכה להרשים. אחרי שהאמריקאית בת ה-37 לא התקשתה מול אנה קוניוך בשמינית, היום היא העפילה בפעם ה-13 בקריירה לרבע הגמר באול אינגלנד קלאב. כשברקע נחקרת פרשת התאונה שלה, שבמהלכה גרמה למותו של אדם, האמריקאים סימנה עוד וי בדמות ניצחון מרשים על אלופת רולאן גארוס עם עוד תצוגת תכלית של כישרון וניסיון. ונוס הצליחה להשיג שמונה אייסים במשחק הזה לעומת אחד של הלטבית, ושלוש נקודות שבירה הספיקו לה לניצחון ולמקום בחצי הגמר, שבו היא תפגוש את המנצחת במשחק בין ג'ו קונטה וסימונה האלפ בדרך אולי לזכייה שישית בגרנד סלאם היוקרתי.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
גרבינייה מוגורוסה טניסאית ספרדית. GettyImages
ניצחון גדול. מוגורוסה/GettyImages

גרבינייה מוגורוסה (14, ספרד) - סבטלנה קוזנצובה (7, רוסיה) 3:6, 4:6

הרוסייה הרשימה מאוד עד כה וחלמה על ניצחון בהופעה הראשונה שלה אחרי עשור ברבע גמר ווימבלדון, אבל לרוע מזלה הספרדיה הגיעה חדה ונחושה למפגש והכריעה אותו תוך שעה ו-17 דקות בלבד, כדי להבטיח העפלה לחצי גמר טורניר גרנד סלאם בפעם השלישית בקריירה ובפעם הראשונה מאז 2015. בחצי הגמר מחכה למוגורוסה המנצחת בין קוקו וונדויי למגדלנה ריבריקובה.

בחצי הגמר: מוגורוסה - ריבריקובה

קוקו וונדוויי (24, ארה"ב) - מגדלנה ריבריקובה (סלובקיה) 6:3, 6:2

הסלובקית המדורגת 87 בעולם עברה השנה את הסיבוב הראשון בווימבלדון בסך הכול בפעם השנייה בקריירה, מתוך עשרה ניסיונות, והגרלה נוחה יחסית סידרה לה העפלה מפתיעה לרבע הגמר.כעת, הסלובקית סידרה לעצמה מפגש בחצי הגמר מול מוגורוסה החזקה שבו היא תהיה אנדרדוג מובהק אך תנסה להמשיך את החלום לזכייה היסטורית בטורניר גרנד סלאם. ריבריקובה ניצחה די בקלות את המערכה הראשונה והובילה 2:5 בשנייה, אך וונדויי המתוסכלת הצליחה לשבור אותה ולהשאיר תקווה לניצחון. אולם, ריבריקובה לא התרגשה ושברה את האמריקאית העצבנית על האפס בדרך לניצחון שהושג בתוך שעה ו-14 דקות.

הטניסאית הסלובקית מגדלנה ריבריקובה. רויטרס
ניצחון מרגש. ריבריקובה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully