וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: במועדון חוששים כי איסק קואנקה ייעדר יותר משבועיים

10.7.2017 / 14:53

בשורות האדומים מעריכים כי החלמתו של הקשר תתארך מעבר לזמן שנקבע באבחנה הראשונית. במקרה זה קואנקה יחמיץ את המשחק הראשון בסיבוב השני של מוקדמות הצ'מפיונס, אם באר שבע תעפיל אליו

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: מתן חדד

בהפועל באר שבע חוששים שהקשר הספרדי איסק קואנקה ייעדר יותר משבועיים ואולי אף יחמיץ את המשחק הראשון בסיבוב הבא במוקדמות ליגת האלופות, אם באר שבע תעפיל אליו כמובן.

האבחנה הראשונית קבעה כי קואנקה ייעדר שבועיים, עם זאת העובדה ששחקן הרכש הספרדי סובב משמעותית את הקרסול עלולה לעקב את חזרתו לפעילות מלאה בשבוע עד שבועיים נוספים. "התקווה שזה יהיה שבועיים אבל אנחנו לוקחים בחשבון שזה יכול לקחת גם עד שלושה או ארבעה שבועות" אמרו בבאר שבע בעניין זה.

עוד בנושא
הקשר הברזילאי קאיו במשא ומתן עם מכבי חיפה, הצעה רשמית הוגשה לפאליץ'
עירוני קרית שמונה סיכמה על רכישת הקשר גרגור בריינבורג, שיגיע בקרוב לישראל
מכבי תל אביב להפועל חיפה: תשובה לגבי דור פרץ בתוך שבועיים

שחקן הפועל באר שבע,  איסק קואנקה. ברני ארדוב
סובב משמעותית את הקרסול. קואנקה/ברני ארדוב

במקביל ניב זריהן ממשיך להגביר בהדרגה את קצב האימונים כאשר השאיפה היא להכשיר אותו לפעילות מלאה בתוך שבועיים. בצוות הפיזיולוגי של המועדון לא רוצים להעמיס על החלוץ וההחלטה היא להחזיר אותו לעניינים בהדרגה כדי שיחזור כשיר במאת האחוזים וחזק מספיק על מנת שלא להחמיר את הפציעה הקיימת.

בעניין אחר, אלונה ברקת קיבלה מחמאות על הטיפול בעניינו של טוני וואקמה שימשיך לשחק בשורות האלופה. גורם בהפועל באר שבע החמיא גם לוואקמה ואמר: "אחרים היו עושים רעש הרבה יותר גדול. הוא יצא מכבד ומקצוען".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully