וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ומה הם חושבים על ישראל? צפו בנוער המכביה חוגג על החוף

10.7.2017 / 14:19

בין מקצה למקצה מגיע לחבר'ה שהגיעו למכביה ה-20 גם לנוח, או יותר נכון לבלות ביחד בחוף הים בחיפה עם מוזיקה, משחקים והרבה ים. ג'וזי זירה ורז זלצרמן ליוו אותם. צפו

יח"צ - חד פעמי

המכביה ה-20 כבר כאן עם שלל אירועי ספורט וכמובן שגם אירועים שהם מעבר לתחרויות. ג'וזי זירה ורז זלצרמן הבאזרים שלנו יצאו לחוף המכביה בחיפה, אליו מגיעים הספורטאים מהמדינות השונות כדי לבלות ביחד. מוזיקה, שמש וים כחול קיבלו את פניהם של נבחרות הנוער בשישי האחרון. בין השאר הם נשאלו באיזה ענפים הם מתחרים וכמובן האם הם אוהבים את ישראל. רמז עבה – הם מתים על ישראל, אפילו נער חמוד ממקסיקו נשאל אם הוא מעדיף את מדינתנו הקטנטונת או את מקסיקו האדירה והוא השיב - ישראל ובענק.

המכביה ה-20 יצאה לדרך בטקס ססגוני ומרהיב באצטדיון טדי שבירושלים, ומלבד תחרויות הספורט לאלפי הספורטאים שהגיעו לישראל מ-80 מדינות יש לא מעט פעילויות ואירועים בהם הם משתתפים, גם מחוץ למגרש או לבריכת השחייה. במשך שלוש שנים תוכננו משחקי המכביה ה-20, שיצאו לדרך ב-6 ביולי על לוח הזמנים של התחרויות, התאמת מתקני הספורט לאירוח המשחקים בסטנדרטים הגבוהים ביותר, טיפול בכל נושא אירוח המשלחות בבתי מלון, יצירת תכנים יהודיים וישראלים בטיולים שמתוכננים לספורטאים ברחבי הארץ והקמת מערך מתנדבים שיסייעו למאות האנשים שעוסקים במלאכה להפוך את המכביה למוצלחת מתמיד.

וואלה! NEWS בשיתוף המכביה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully