וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביב לימונד מונה לקפטן הפועל תל אביב: "נרגש"

10.7.2017 / 12:40

הגארד יפתח את עונתו החמישית במדים האדומים ויחליף בתפקיד את מתן נאור ששוחרר. העלויות הכספיות הכבדות של בר טימור מונעות בשלב הזה את העסקה. במועדון בחנו את אפשרות צירופו של טוני גפני, שבשלב זה יקר מדי

שחקן הפועל תל אביב רביב לימונד. ברני ארדוב
"מודה להנהלה ולמאמן שבחרו בי לתפקיד". לימונד/ברני ארדוב

הפועל תל אביב הודיעה היום (שני) על מינויו של רביב לימונד לקפטן הקבוצה במקומו של מתן נאור שעזב את הקבוצה אחרי עשר שנים. לימונד, שיפתח העונה את עונתו החמישית במדים האדומים מחזיק בחוזה לעוד שנתיים בהפועל, והוא השחקן הוותיק ביותר בסגל. "אני נרגש להצטרף לרשימת שמות מכובדת של שחקנים ששימשו כקפטנים במועדון הזה ומודה להנהלה ולמאמן שבחרו בי לתפקיד", אמר לימונד. היו"ר רמי כהן הוסיף: "המינוי של רביב לתפקיד הוא טבעי. הוא הישראלי הבכיר והוותיק בקבוצה, ואנו בטוחים שהוא יידע להוביל אותה מבחינה חברתית ומקצועית בשנים הבאות".

במקביל בקבוצה ממשיכים בשיחות כדי לצרף לפחות עוד שחקן ישראלי אחד לסגל. כפי שפרסמנו אתמול, בהפועל עוקבים אחרי ההתפתחויות בגזרת בר טימור, אך העלויות הגבוהות שלו, שכוללות מלבד השכר גם דמי השבחה, עשויות לטרפד את המהלך. שמות נוספים שנמצאים על השולחן הם של עמית שמחון וחנן קולמן, שקרוב מאוד להפועל חולון.

בגזרת הזרים בחנו בקבוצה מספר שמות בשבועות האחרונים כשאחד השחקנים הוא טוני גפני, אך הפערים בין דרישותיו לבין היכולת הכלכלית של המועדון הם גדולים מאוד. ההערכות הן שאם בשבועות הקרובים לא ימצא הפורוורד, ששיתף פעולה עם מאמן הקבוצה בהפועל ירושלים, קבוצה, קיים סיכוי ממשי יותר כי יגיע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully