וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בקרוב כולם ב-NBA יתהו למה לעזאזל החליטו לוותר על עומרי כספי"

פרשני ESPN זאק לואו וטום הברסטרו אופטימיים באשר להשתלבות של הישראלי בווריירס: "יותר מדי קבוצות מפספסות אותו שנה אחרי שנה, הוא יכול לתת לגולדן סטייט מה שריאן אנדרסון נותן ליוסטון"

צילום: אבי כהן עריכה: ניב מעוז

בארצות הברית כבר נמצאים בשלב הסיכומים של הפרי אייג'נסי, אחרי שמרבית השחקנים החופשיים הבולטים מצאו קבוצות חדשות. אחת ממצטיינות הקיץ עד כה היא ללא ספק גולדן סטייט, שמלבד ההחתמות של קווין דוראנט, סטפן קרי, אנדרה איגודלה, זאזה פאצ'וליה, דייויד ווסט ושון ליבינגסטון על חוזים חדשים, צירפה גם את ניק יאנג ועומרי כספי במחיר נמוך יחסית (כספי 2.1 מיליון דולר לעונה, יאנג 5.2).

אמש דנו שניים מבכירים הפרשנים ב-ESPN, זאק לואו וטום הברסטרו, במהלכים של הווריירס ובאפשרות שעומרי כספי יתאקלם ויקבל דקות במדי האלופה. שניהם, כך נראה, אופטימיים למדי.

עוד בנושא

אורן יוסיפוביץ על הנשק שהביא את כספי לגולדן סטייט והיעד המטורף הבא
אודי הירש מסביר איך עומרי כספי הפך לכדורסלן הרלוונטי היחיד בישראל
בנעליים של מגי וליבינגסטון: השחקנים שגולדן סטייט שיקמה בהצלחה

שחקן ניו אורלינס פליקנס עומרי כספי. GettyImages
הקליעה תתן לו יתרון? כספי/GettyImages

"הקיץ של גולדן סטייט עד עכשיו הוא הכי טוב שיכול להיות עבור אלופה מכהנת. כל הבסיס מהעונה שעברה חזר, ועל זה הם הוסיפו עוד שני שחקנים כמו עומרי כספי וניק יאנג במחיר מציאה", ניתח הברסטרו בפודקאסט של זאק לואו. "כספי הוא אחד מאותם שחקנים מודרניים שמסוגל לרווח את ההתקפה אפילו מטר מחוץ לקשת. הוא כל כך טוב בזריקות רחוקות במיוחד, הוא כמעט מדי עונה מדורג בין עשרת השחקנים עם הכי הרבה זריקות ממטר ומעלה מעבר לקו השלשה. הוא יכול להיות מיני ריאן אנדרסון בשביל הווריירס. תראה איך יוסטון מנצלת את היכולת של אנדרסון לרווח את ההתקפה, זה מה שכספי גם יכול לעשות. אם אתה צריך לשמור אותו מקרוב גם כשהוא נמצא רחוק כל כך מהסל, זו בשורה איומה ונוראה עבור שאר הליגה".

לואו עצמו הוסיף ש"אני מבין שכספי מגיע אחרי פציעה לעונה הזאת, אבל הליגה מפספסת את הבחור הזה שנה אחרי שנה. עומרי כספי שחקן טוב, והוא יהיה טוב גם בגולדן סטייט. אחרי 20 משחקים, פתאום כולם יתהו למה כל כך הרבה קבוצות בליגה ויתרו על עומרי כספי".

בטור שפרסם בסוף השבוע האחרון, לואו טען שכספי דחה הצעה בגובה 4.5 מיליון דולר לעונה מקבוצת לוטרי כדי לחתום במדי גולדן סטייט. "כספי רוצה טבעת", טען.

עוד בנושא

שמעון כספי בראיון: "הבן שלי באלופת ה-NBA, זו התשובה לכל מי שפקפק"
האתגר העצום והמודל לחיקוי: רביץ מנתח את סיכויי ההצלחה של כספי בווריירס
כשכספי התחפש לקרי: בחזרה למשחק הגדול בקריירה של כספי נגד הווריירס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully