וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקשר הברזילאי קאיו במשא ומתן עם מכבי חיפה, הצעה רשמית הוגשה לפאליץ'

10.7.2017 / 13:15

קשר גראסהופרס שהה לאחרונה בישראל ומועמד להצטרף. גם הקרואטי של דינמו בוקרשט על הפרק. גורם במועדון: ייתכן שאחד מהם יחתום. הירוקים המריאו למחנה האימון בפולין: "נתמקד בפן הטקטי"

AP

בווידאו: ביצועיו של הזר החדש ארנסט מאבוקה

הקשר הברזילאי קאיו מועמד למכבי חיפה. במועדון סיפרו הבוקר כי השחקן נחת לאחרונה בישראל על מנת להתרשם מהמדינה והחל משא ומתן בניסיון לצרפו.

קאיו (31), שחקנה של גרהאסופרס, מחזיק בחוזה לעונה נוספת בקבוצתו. הוא כבש בעונה החולפת 14 שערים ב-34 משחקים. הוא סיים ארבע עונות בקבוצתו הנוכחית ובכל העונות כבש יותר מעשרה שערים.

במקביל, מכבי חיפה הגישה הצעה רשמית לקשר דינמו בוקרשט אנטון פאליץ'. גורם בכדורגל הרומני המעורה בעסקה אישר הלילה: "לשחקן יש שתי הצעות והוא מתלבט. הוא אכן קיבל הצעה ממכבי חיפה ושוקל אותה. מדובר במועדון גדול". אם פאליץ' יגיע, ייתכן שאחד משחקני הקישור יעזוב.

גורם במועדון אמר: "יש לנו שלושה מועמדים לתפקיד הקשר, קאיו ופאליץ' הם שניים ויש מועמד נוסף. ייתכן מאוד שאחד מהם יחתום במכבי חיפה".

קאיו שחקן גראסהופרס. GettyImages
מחזיק בחוזה לעונה נוספת בשוויץ. קאיו/GettyImages

אחרי שסיימה חלק גדול ממסע הרכש שלה, מכבי חיפה המריאה הבוקר (שני) למחנה האימונים בפולין. הפנים החדשות בקבוצה הם הבלם אליסון דוס סנטוס, המגנים עומרי בן הרוש, רז מאיר וארנסט מאבוקה, הקשרים גיורגי קוסטדינוב וגל אלברמן ואופיר מזרחי. לוזון רוצה להחתים עוד שני שחקני התקפה, כשביממה האחרונה המאמן מתלבט אם להחתים שחקן כנף ופליימייקר ולוותר על עמדת החלוץ, או להחתים פליימייקר וחלוץ ובכך לנעול את הסגל לעונה הקרובה.

אחרי שנים רבות בהן היה מתקיים באוסטריה, במועדון החליטו לשנות את היעד. הקבוצה תנחת בגרמניה לקראת הצהריים ומשם ימשיכו השחקנים לעיירה אופלניצה, כשעתיים וחצי נסיעה מברלין וסמוכה לעיר פוזנן. המשחקים במחנה: 13 ביולי מול מילואי וולפסבורג (גרמניה), 16.7 מול מידז' לגניצה (פולין), 19.7 מול סיגמה אולומוץ (צ'כיה). עוד לפני ההמראה אמר לוזון: "העבודה במחנה תתמקד בפן הטקטי. איך ומתי נשחק, בהגנה או בהתקפה, ועם מי. המחנה לא כולל רק את הצד המקצועי, יש לנו גם את הצד החברתי. נעבוד על גיבוש".

אליסון דוס סנטוס, מכבי חיפה. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
הפנים החדות. דוס סנטוס לפני ההמראה, הבוקר/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה

הסגל שיצא למחנה

שוערים: עומרי גלזר, אוהד לויטה, גיל אופק.

הגנה: עומרי בן הרוש, דקל קינן, אליסון דוס סנטוס, גארי קגלמאכר, שי בן דוד, סאן מנחם, רז מאיר, ארנסט מאבוקה.

קישור: נטע לביא, איתן וולבלום, מוחמד אבו פאני, גל אלברמן, עמית זנטי, רועי קהת, גילי ורמוט, גיורגי קוסטדינוב.

התקפה: ניקיטה רוקאביצה, מוחמד עוואד, אלירן עטר, עומרי דמארי, שון וייסמן, אופיר מזרחי.

שחקן מכבי חיפה אופיר מזרחי. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
גם הוא חדש. אופיר מזרחי בנתב"ג/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully