וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכביה 2017: עופר שטרית כבש שלושער ב-0:8 של ישראל על אוסטרליה

נבחרת הוותיקים רשמה ניצחון נוסף, נצח מסובי ואורן סגרון סיפקו צמדים. כדוריד: לורן פויול כבש את כל 24 השערים של צרפת, שהפסידה 34:24 לארגנטינה. ג'ודו: מדליית זהב לגילי כהן

צילום מסך

בווידאו: סיכום סופ"ש במכביה

פרט לחגיגה בבריכת השחייה בווינגייט, היו היום (ראשון) אירועים רבים במסגרת תחרויות המכביה ה-20.

* כדורגל: נבחרת הוותיקים של ישראל רשמה ניצחון נוסף, הפעם 0:8 משכנע על אוסטרליה. עופר שטרית כיכב עם שלושער, נצח מסובי ואורן סגרון הוסיפו צמדים ויניב בן אור השלים את החגיגה. אצל הנשים, ארה"ב גברה 0:2 על ברזיל עם צמד של אריאל קופריץ ואוסטרליה הביסה 1:7 את אנגליה עם רביעייה של איימי סילבר.

* כדורעף חופים: ישראל ניצחה 1:2 את ברזיל והמשיכה למשחק נוסף מול קנדה, בו הפסידה 2:1 לנבחרת בה משחק ג'וש בינשטוק. הקנדי בן ה-36 השתתף באולימפיאדות לונדון וריו, וגם נשא את הדגל של מדינתו במכביה הקודמת.

שחקני נבחרת הוותיקים של ישראל עופר שטרית, נצח מסובי. צילום: אדיב שרעבי,
שועלי רחבות. נצח מסובי עם עופר שטרית/צילום: אדיב שרעבי

* כדוריד: המשחקים החלו בווינגייט כאשר נבחרת העתודה של ישראל ניצחה 32:41 את ברזיל (יונתן דיין 10 שערים, רותם סגל 8 ושניר נציה 6). בגילאי הנוער, ישראל הביסה את ברזיל 4:48 עם תשעה שערים של שון סלס. צרפת ניצחה את ארגנטינה 13:31 בנוער, אבל הפסידה לה בבוגרים 24:34. אגב, את כל השערים של צרפת הבקיע לורן פויול, כשמנגד דניאל סלצר הבקיע 21 לארגנטינאים.

* ג'ודו: גילי כהן, אחת מנציגות ישראל באולימפיאדת ריו, קטפה את מדליית הזהב בקטגוריה של 57 ק"ג. ענבל שמש הייתה המנצחת במשקל עד 63 ק"ג ובמשקל הפתוח (מעל 78 ק"ג) זכתה רז הרשקו. בניגוד לשליטה הישראלית אצל הנשים, בגברים היו גם זוכים ממדינות אחרות, דוגמה מינקאווה גילרמה הברזילאי בקטגוריה של 66 ק"ג וקונסטנטין אובקיניקרוב הלטבי במשקל עד 81 ק"ג. רן רוזמרין (73 ק"ג), שיימן אביסר (90 ק"ג) ואלמוג לוזון (מעל 100 ק"ג) העניקו מדליות זהב לישראל.

* היאבקות: במשקל 57 ק"ג ניצח דניאל פופוב המוכשר, ב-70 ק"ג ניצח יעקב גלמן, וב-86 ק"ג ניצח דוד רדצ'נקו.

* הוקי קרח: ישראל הפסידה 2:1 לרוסיה, ואילו קנדה הביסה את גרמניה 0:20.

* כדורמים: ישראל ניצחה את ארה"ב 0:1.

* כדורסל: אוסטרליה ניצחה את ארגנטינה 32:38.

* כדורשת נשים: ישראל ניצחה את ארגנטינה 24:49.

שחקן נבחרת הוותיקים של ישראל אורן סגרון. צילום: אדיב שרעבי,
גם הוא מצא את הרשת פעמיים. אורן סגרון/צילום: אדיב שרעבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully