וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: באיירן מינכן הביסה 1:9 במשחק ההכנה הראשון שלה העונה

אלופת גרמניה טיילה מול שכנתה הבווארית ארלנגן ברוק מהליגה השישית. ליגיונרים: אופיר מרציאנו והיברניאן סיימו ב-2:2 נגד סנדרלנד, ביברס נאתכו וצסק"א מוסקבה רשמו 1:1 מול קראסונדר

אתר רשמי

אלופת גרמניה באיירן מינכן הוציאה הערב (ראשון) לדרך את עונת 2017/18 שלה עם משחק הכנה קליל, שהסתיים בניצחון 1:9 על ארלנגן ברוק, מועדון בווארי צנוע המשחק בליגה השישית.

באיירן עלתה עם הרכב חלקי, שכלל בין היתר את מאטס הומלס, חאבי מרטינס, חואן ברנאט, תומאס מולר וקינגסלי קומאן. פרנק אבינה הקמרוני בן ה-17 כבש את השער הראשון (16) והשלישי (28), מרקו פרידל בן ה-19 היה חתום על השער השני (19), קומאן סיפק את הרביעי והחמישי עוד לפני ההפסקה (30 ו-41) ואחריה, גם מיכאל סטראין (53), יאן ספרבר בשער עצמי (78), רפאל אוברמאייר (83) ומרקו הינגרל (89) מצאו את הרשת, בעוד מריו פות' מצמק למפסידים (86).

* אינטר ניצחה 1:2 את ואטנס האוסטרית. אנדראה פינמונטי הצעיר כבש את הראשון (27) ואחרי שהיריבה איזנה רבע שעה לסיום, מטאו רובר הכריע עבור הנראזורי בדקה ה-86.

שחקני באיירן מינכן לפני משחק אימון. אתר רשמי
חימום מנועים. שחקני באיירן לפני המשחק/אתר רשמי

ליגיונרים

* ביברס נאתכו פתח בהרכב צסק"א מוסקבה במשחק הידידות נגד קראסונדר שהסתיים בתוצאה 1:1. אלן דזגוייב העלה את קבוצתו של הישראלי ליתרון בדקה ה-12, וונדרסון איזן סמוך לסיום (89). נאתכו שיחק 80 דקות.

* היברניאן וסנדרלנד נפרדו ב-2:2 לאחר שהסקוטים הצליחו לחזור מפיגור 2:0. השוער אופיר מרציאנו השלים 90 דקות, הצטיין במשחק ואף רשם הצלחה גדולה בדקה ה-88.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully