וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טטנקה: "העידן שלי היה מיוחד, היה המון מסתורין סביב הענף"

מתן בכור

9.7.2017 / 19:05

מתאבק העבר האגדי משנות ה-90 הגיע לארץ לכבוד מופע ההיאבקות "The Rage" וסיפק ראיון מיוחד לוואלה! ספורט: "כל מי שאוהב היאבקות הוא חלק ממשפחה גדולה. אני אוהב את ישראל"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טטנקה בישראל יחד עם מרטי ג'נטי/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא הרבה אנשים מכירים את השם כריס צ'אביס, אבל רבים מהם לבטח יזהו מיהו ברגע שיראו את פניו. צ'אביס זכור לכולנו לטובה כ'טטנקה' האינדיאני, מתאבק ב-WWF (כיום WWE) בשנות ה-90 שהלהיב את כולנו עם שיר הכניסה הקליט והריצה המסחררת סביב הזירה. מאז, שיגעון הרסלינג בישראל נרגע, ושמות כמו אנדרטייקר (ה"קברן"), ברט הארט ומיסטר פרפקט נשארו לא יותר מנוסטלגיה נעימה לשנים העליזות בהן חלק מאיתנו אפילו חשבו שהעסק אמיתי לגמרי.

אבל לצ'אביס בן ה-52 יש רומן עם ישראל. הוא ביקר בארץ כבר מספר פעמים, והערב (ראשון) הוא יעשה זאת פעם נוספת במופע ההיאבקות "The Rage" (שעה 19:30, הדרייב אין בתל אביב), כשיפגוש לקרב מסקרן את האקם ווקור, במופע בו גולת הכותרת היא הקאמבק החד פעמי וקרב הפרישה הרשמי, ככל הנראה, של קווין ואן אריק האגדי, שישתף פעולה עם בניו. לפני שיעלה לזירה, וימשיך לתת את כל כולו למען מעריציו כפי שהוא עושה כבר קרוב ל-30 שנה, העניק טטנקה האגדי ראיון מיוחד לוואלה! ספורט.

זו לא הפעם הראשונה שלך בישראל, ביקרת בה מספר פעמים בעבר.

"כן, הגעתי בפעם הראשונה ב-1994 עם ה-WWF ופעם נוספת ב-2012 כשהשתתפתי בתחרות של ארגון ההיאבקות הישראלי IPWA. אני אוהב את ישראל, היא מזכירה לי את התרבות האינדיאנית בארצות הברית. שתי תרבויות שעברו זמנים לא קלים, אך ממשיכות לשרוד".

איך התחושה להשתתף באירוע בו יתאבק בפעם האחרונה קווין ואן אריק האגדי?

"אני אוהב את כל משפחת ואן אריק, ואני חושב שזה כבוד גדול להיות באותה רשימת קרבות יחד עם הקרב האחרון של קווין".

אתה בן 52 וממשיך להתאבק. איך אתה שומר על גופך?

"אני ממשיך להתאמן כמו מקצוען, ממשיך לאכול בצורה נכונה ובריאה. זה מה שצריך לעשות כדי להישאר בכושר ולהישאר בריא".

המתאבק טטנקה יחד עם בם בם ביגלו. אתר רשמי טטנקה, אתר רשמי
טטנקה בזירה יחד עם בם בם ביגלו/אתר רשמי, אתר רשמי טטנקה

אתה מתאבק כבר כמעט 30 שנה. לא נמאס לך?

"אני אוהב היאבקות. מדובר במופע בידור שמביא מדינות ואנשים יחד. לא משנה מה צבע העור שלך, מאיפה הגעת ובן כמה אתה, ברגע שאתה צופה או לוקח חלק במופע היאבקות אתה חלק ממשפחה אחת גדולה, ואני אוהב את זה".

ספר לנו על הקשר שלך עם המעריצים.

"אני מתייחס אליהם באותה הצורה שאני רוצה שיתייחסו אליי. אני מעריך ומכבד כל מעריץ, אני לא לוקח את הזמן וההשקעה שלהם כדבר מובן מאליו ואני נותן לכל אחד כמה זמן שיצטרך. כשהתאבקתי בישראל ב-2012 בנתניה, נשארתי לאחר המופע כמעט שעה כדי לענות על שאלות המעריצים. אני פשוט לא יכול לעזוב לפני שכולם מרוצים".

עולם ההיאבקות מרגיש שונה היום. אנחנו רואים פחות דמויות בסגנון של טטנקה, אנדרטייקר או אולטימט ווריור. למה זה?

"זה היה עידן שונה. הגימיקים (דמויות המתאבקים) היום יותר ריאליסטיים. בגלל האינטרנט וההתקדמות של המדיה החברתית, קשה לבנות גימיק מסתורי ומעניין בלי שמעריצים יראו סרטונים של המתאבק משחק עם ילדיו ואז הכל ייהרס ויראה מוזר. העידן שלי היה מיוחד כי היה מסביב המון מסתורין. אבל האנדרטייקר הוא דוגמא לכך שאפשר עדיין לעשות את זה ולהישאר רלוונטי. ראית איך המעריצים מגיבים אליו".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
המתאבק טטנקה. אתר רשמי טטנקה, אתר רשמי
"נורא אהבתי את המחווה של מיקי ג'יימס". טטנקה בצילומים משנות ה-90/אתר רשמי, אתר רשמי טטנקה

מה דעתך על מצב ה-WWE כיום?

"אני חושב שכעסק הולך להם מצויין. יושב הראש של החברה, וינס מקמהן, הוא גאון לפי דעתי. אני גם מאוד אוהב ומכבד את ג'ון סינה, הוא אחד מהאהובים עליי כרגע. המתאבקת מיקי ג'יימס עלתה ברסלמניה 33 עם לבוש אינדיאני ונורא אהבתי את זה, זו הייתה מחווה יפה לטטנקה".

אפרופו מיקי ג'יימס. מספר הנשים שמתאבקות הולך וגדל. אתה חושב שיש סיכוי שנראה אותן בקרבות המרכזיים?

"כן, בהחלט. אני חושב שיש סיכוי טוב שזה יקרה. אם הזריחה שלהן לפסגה תמשיך, אני לא אופתע אם שרלוט פלייר (בתו של ריק פלייר האגדי), לדוגמה, תהיה בקרב המרכזי ברסלמניה בעוד שנתיים או שלוש שנים".

ולסיום, מסר לילדים ובני נוער שחולמים להגיע ל-WWE ולמעריציך בישראל?

"שימשיכו לעבוד קשה, אבל שינסו להתאבק מחוץ לישראל כמה שיותר. סצינת ההיאבקות בישראל מאוד קטנה, וקשה לצבור ניסיון בצורה הזאת ובאמת להתקדם, לצערי. בחור עם ניסיון של שנתיים בארצות הברית יכול להיכנס לזירה כבר 500 פעמים, בעוד בחור מישראל עם ניסיון של 15 שנים ישלים אולי 50 קרבות מקצוענים לאורך כל הקריירה. ולמעריציי היקרים אני אומר שלום! אני נרגש להיות בישראל, מבטיח שטטנקה יתן לכל מי שיגיע לצפות בי במופע "The Rage" מופע שהוא לא ישכח לעולם. תתכוני ישראל, טטנקה האינדיאני מגיע!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully