וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויין רוני נפרד ממנצ'סטר יונייטד, קומאן: "הוא היה נואש לחזור"

הקפטן היוצא כתב באינסטגרם: "תודה על כל הזכרונות". מאמנו החדש באברטון מאושר: "הוא יודע איך לזכות בתארים". מוריניו: "לא יכולתי לעמוד בדרכו. הניסיון והנחישות שלו יחסרו לנו"

אתר רשמי

ויין רוני סגר היום (ראשון) מעגל וחתם באופן רשמי בקבוצת נעוריו, אברטון. הקפטן היוצא של מנצ'סטר יונייטד נפרד מהשדים האדומים באינסטגרם וכתב: "תודה ענקית לכולם במנצ'סטר יונייטד, ההנהלות, המאמנים, החברים לקבוצה, ולבסוף, לאוהדים המדהימים עבורם הייתי בר מזל מספיק כדי לשחק. תודה על כל הזכרונות".

עוד בנושא:

חוזר הביתה: ויין רוני חתם לשנתיים באברטון
יוצאים מגדרם: תומר יצחק על הקיץ הבזבזני של אברטון
מיכאל יוכין מנתח את המורשת של רוני במנצ'סטר יונייטד

"זה לא סוד שהייתי מעריץ של ויין למשך שנים רבות", אמר ז'וזה מוריניו. "הוא היה דוגמא למקצוענות ויישאר בספרי ההיסטוריה של המועדון לתקופה ארוכה. אף פעם לא קל לראות שחקן גדול משחק פחות שמהיה רוצה, ולא יכולתי לעמוד בדרכו כשהוא ביקש לשוב לאברטון. הניסיון, הריכוז והנחישות שלו יחסרו לנו ואני מאחל לו הצלחה בעתיד".

סגן הנשיא של השדים האדומים אד וודוורד הוסיף: "ויין שירת אותנו בצורה פנטסטית מהרגע שחתם כילד פלא לפני 13 עונות. בשם המועדון כולו ומאות מיליוני אוהדים ברחבי העולם, אנחנו מאחלים לו בהצלחה בצעד הבא בקריירה המדהימה שלו. מי יכול לשכוח את השלושער נגד פנרבחצ'ה, המספרת המדהימה מול סיטי ואינספור הופעות גדולות? ואילו, אחרי שיחות רבות, המועדון החליט לקבל את בקשתו לחזור לקבוצת נעוריו".

גם באברטון מאושרים מההחלטה של רוני. "הוא הראה לי את הנחישות שאנחנו צריכים ואת הגישה המנצחת", אמר המאמן רונאלד קומאן. "הוא יודע איך לזכות בתארים ואני שמח מאוד שהוא החליט לבוא הביתה. הוא אוהב את אברטון והיה נואש לחזור. הוא עדיין רק בן 31 ואין לי ספקות בנוגע לאיכויות שלו, זה פנטסטי שהוא כאן".

עוד באותו נושא

חוזר הביתה: ויין רוני חתם לשנתיים באברטון

לכתבה המלאה

גארי נוויל נפרד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully