וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמנים רבים הוצעו למ.ס. אשדוד, שמתקשה להחליט את מי למנות

9.7.2017 / 13:38

אחרי סירובו של גוטמן והקשיים מול תורג'מן, אנשי המועדון מעיר הנמל נמצאים בלבטים. אוואט מעביר כרגע את האימונים אך אמור לשמש כעוזר, בין המאמנים שהוצעו: הקשטנים, בנין וקורצקי

צילום: יותם רונן, עריכה: ניר חן

מ.ס. אשדוד מתקשה להכריע על זהות המאמן שיחליף את רן בן שמעון, לאחר שזה עזב לטובת נבחרת קפריסין. אחרי שאלי גוטמן סירב לבוא ובית"ר תל אביב רמלה הערימה קשיים על שיחרורו של עמיר תורג'מן, מצאו את עצמם אנשי המועדון ובראשם ג'קי בן זקן בהתלבטויות גדולות מאוד. בשלב הזה מעביר רוני אוואט את האימונים ולמרות שהוא מעוניין לקבל את ברכת הדרך, מאמן אחר צפוי להיות מוחתם כשאוואט ישמש כעוזרו.

מגוון השמות שמוצעים לאשדוד הוא גדול, אבל אין עדיין החלטה. בין היתר הוצעו דרור קשטן, תומר קשטן, טל בנין, פרדי דוד, בני בן זקן, פליקס נעים, אלדד שביט, מנחם קורצקי ואלי כהן. בקבוצה פועלים כעת גם בלחץ של זמן שכן ביום חמישי תמריא אשדוד למחנה האימונים בסלובניה ובראש הצוות המקצועי אמור להיות המאמן הבא.

עוד בנושא

מ.ס. אשדוד: בית"ר תל אביב רמלה מערימה קשיים על שחרורו של עמיר תורג'מן
אנתוני וואקמה הודיע להפועל באר שבע: הסיפור מאחורי, אני נשאר
לוזון השאיר את מנחם במכבי חיפה. מאיר וורמוט סגרו לשנתיים

עוזר מאמן מ.ס. אשדוד רוני אוואט. ברני ארדוב
היה רוצה לקבל את ברכת הדרך לאמן. רוני אוואט/ברני ארדוב

העובדה שאין עדיין מאמן קבוע, יצרה גם בעיה מול הזרים שנבחנים בקבוצה. הבוקר (ראשון) הודיע ז'וליו סזאר הברזילאי שהוא לא מגיע לאימון מפני שהוא רוצה לשמוע מה ההחלטה לגביו. באשדוד הסבירו לאיתן מזרחי המייצג את השחקן כי היעדר מאמן קבוע, יוצר בעיה בקבלת החלטה ולכן הקשר האחורי ששיחק בהפועל חיפה צריך להתאפק ולגלות סבלנות. השחקן התבקש להגיע לאימון הערב ולשחק מחר במשחק האימון מול הפועל קטמון, אבל עדיין לא בטוח שהוא יסכים לקבל את הבקשה ולהישאר. הנבחן הנוסף, ז'יל פאראייבה, מגלה בינתיים אורך רוח והוא ממשיך להיבחן, ונראה שאף יוחתם מכיוון שהוא מציג יכולת גבוהה.

בנושא אחר, דן ביטון נסע מהאימון הבוקר לצילום ובדיקות בשל פגיעה בכף הרגל שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully