וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקאקו: "כשמנצ'סטר התקשרה, לא חשבתי פעמיים. זה המועדון הגדול בעולם"

למרות שטרם חתם רשמית במנצ'סטר יונייטד, החלוץ הבלגי התראיין ל-ESPN וירה: "זו הזדמנות שחלמתי עליה מאז שאני ילד, נתתי להם את המילה שלי. מוריניו? רציתי לשחק עבורו מאז שהייתי בן 10"

אתר רשמי

רומלו לוקאקו היה אחד השחקנים המבוקשים ביותר בשוק ההעברות הנוכחי ואתמול (שבת) מנצ'סטר יונייטד הוציאה הודעה רשמית על כך שהיא סיכמה עם אברטון על העברתו תמורת 75 מיליון ליש"ט. זאת אחרי שניהלה מאבק עם צ'לסי על רכישתו.

לוקאקו, שכבר עבר בדיקות רפואיות במועדון, עדיין לא חתם רשמית בקבוצה אך הספיק להתראיין ל-ESPN והתייחס לתחנה החדשה בקריירה שלו. "זה המועדון הגדול בעולם. זו הזדמנות שתמיד חלמתי עליה מאז שהייתי ילד", אמר לוקאקו והוסיף: "כשמנצ'סטר יונייטד התקשרה לא חשבתי פעמיים. אני ממש שמח ומקווה להיות חלק מההיסטוריה של המועדון הזה".

עוד בנושא:

חוזר הביתה: ויין רוני עבר בדיקות רפואיות באברטון
רומלו לוקאקו סיכם במנצ'סטר יונייטד
מיליונרים חסרי רחמים: אברטון יוצאת מגדרה בחלון ההעברות הנוכחי

רומלו לוקאקו שחקן אברטון. רויטרס
נרגש לקראת האתגר הבא. לוקאקו/רויטרס

לוקאקו, 24, התייחס לעובדה שהוא העדיף את יונייטד על פני צ'לסי: "הייתי כבר מגובש בדעתי. נתתי את המילה שלי, ולא הסתכלתי לאחור מאז. כבר הכנתי את עצמי מנטאלית להיות חלק מהקבוצה הזו. מי יגיד לא לקבוצה הטובה בעולם?".

לוקאקו המשיך בפרגונים למועדון החדש שלו: "יש להם את האצטדיון הכי טוב באנגליה והאוהדים הכי טובים. זו הזדמנות מושלמת. תמיד אמרתי שאני רוצה לשחק בקבוצה שנלחמת על כל התארים שקיימים.

הבלגי נשאל על המאמן החדש/ישן שלו שדווקא ויתר עליו כשהשניים היו בצ'לסי ואמר: "הוא המאמן הכי טוב בעולם. מוריניו הוא מאמן שרציתי לשחק עבורו מאז שהייתי בן 10, כך שעכשיו יש לי הזדמנות לעבוד תחתיו וזה נהדר.

לוקאקו כבש 71 שערים ב-133 משחקים במדי אברטון מאז הגיע לפרמיירליג כילד מאנדרלכט ב-2014. הבלגי המצוין מגיע למעשה כמחליפו של זלאטן איברהימוביץ' שנפצע בצורה קשה וייעדר תקופה ארוכה מהמגרשים ומי שעושה את הדרך ההפוכה הוא ויין רוני, מלך שערי הקבוצה ונבחרת אנגליה בכל הזמנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully