וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח ב'אס': כריסטיאנו רונאלדו החליט להישאר בריאל מדריד

כשלושה שבועות לאחר הידיעה הראשונה על רצונו של כוכב הבלאנקוס לעזוב, בספרד טוענים כי מקורביו שכנעו אותו להישאר. סבאיוס יחתום לשש שנים, חאמס רודריגס רוצה לעזוב באופן מיידי

אתר רשמי

שלושה שבועות חלפו מאז 'א-בולה' הפורטוגלי זעזע את עולם הכדורגל, כאשר טען שכריסטיאנו רונאלדו רוצה לעזוב את ריאל מדריד, ומאז התפרסמו בספרד וברחבי אירופה מספר דיווחים שונים ואף סותרים באשר לעתידו של כוכב הבלאנקוס. היום (ראשון) טוענים ב'אס' כי הסאגה עומדת להגיע לסיומה, וכי רונאלדו החליט באופן סופי להישאר בריאל.

רונאלדו, שהתעצבן מהאופן שהתייחסו אליו במועדון ובספרד לאחר שהואשם בהעלמת מיסים בסך 14.7 מיליון יורו, התייעץ עם סביבתו ובסופו של דבר קיבל החלטה לא לעזוב את הקבוצה במדיה זכה שלוש פעמים בליגת האלופות. ריאל כבר מתכננת את העונה הקרובה, ורונאלדו נמצא במרכז התוכניות, כאשר הוא שם לעצמו למטרה לזכות בכדור הזהב החמישי בקריירה שלו. הודעה רשמית בנושא תצא ככל הנראה לאחר שרונאלדו יעיד בבית המשפט בקשר להאשמות נגדו, ב-31 ביולי.

עוד בנושא

דיווח בספרד: דני סבאיוס אמר לריאל מדריד שהוא מעוניין להצטרף
חוזר הביתה. דיווח: ויין רוני הגיע למתחם האימונים של אברטון
שחקנה של אייאקס התמוטט, פעולות החייאה בוצעו בו על כר הדשא

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד חוגג. AP
הסאגה הסתיימה? כריסטיאנו רונאלדו/AP

בנושא אחר, לאחר שהודיע לריאל כי בחר להצטרף אליה על פני מעבר לברצלונה, דני סבאיוס סיכם עם הקבוצה על חוזה לשש שנים. הפרטים האחרונים של החוזה אמורים להיסגר עד מחר, אז צפוי הקשר בן ה-20 לעבור בדיקות רפואיות במועדון. הבלאנקוס ישלמו לריאל בטיס 15 מיליון יורו עבור סבאיוס, בעוד השחקן עצמו יקבל בונוס חתימה בסך 3 מיליון יורו. הוא יצטרף לחבריו החדשים בסיור של הקבוצה בארצות הברית, ב-21 ביולי, יחד עם שאר השחקנים שלקחו חלק באליפות אירופה עד גיל 21.

בעקבות הגעתו הקרובה של סבאיוס, 'אס' טוען כי חאמס רודריגס רוצה להאיץ את תהליך העזיבה שלו, וכי הוא מעוניין להפסיק להיות שחקן של ריאל מדריד ב-48 השעות הקרובות, כדי להימנע מהצטרפות למסע בארצות הברית. הקבוצות שמוזכרות כמועמדות הבכירות לקלוט אותו, הן מנצ'סטר יונייטד, צ'לסי ופריס סן ז'רמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully