וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנתוני וואקמה הודיע להפועל באר שבע: הסיפור מאחורי, אני נשאר

9.7.2017 / 11:37

הניגרי שוחח עם ראשי המועדון והבטיח שיחזור להתאמן, לאחר שקיבל מסר לפיו בעתיד הקרוב ידונו איתו על פתיחת החוזה. בכל מקרה, הקבוצה לא צפויה להשוות את שכרו לזה שהוצע לו בסין

צילום: בני בן סימון עריכה: מתן חדד

פרשת אנתוני וואקמה, שהחלה רק אתמול (שבת) כנראה הגיעה כבר הבוקר אל סופה המהיר, והטוב מבחינת הפועל באר שבע. לאחר שהניגרי ביקש אמש לא להתאמן עם הקבוצה, בשל הסירוב של ראשי המועדון לשחררו לסין, לוואלה ספורט! נודע שהשחקן הודיע לראשי המועדון שהסיפור מאחוריו ושיישאר באלופה הישראלית. וואקמה שוחח עם אלונה ברקת ועם ראשי האלופה, והבטיח שיחזור כבר היום להתאמן כרגיל. השחקן אף כתב פוסט באינסטגרם, בו כתב: "תשכחו מכל הדיווחים שמקשרים אותי לסין, אני כאן כדי להישאר בהפועל באר שבע".

גורמים המקורבים לוואקמה אישרו את העניין, וציינו שלמרות שלא קיבל הבטחה או מסמך כתוב לגבי שדרוג חוזהו, השחקן קיבל מסר מראשי המועדון שבעתיד הקרוב ייפגשו איתו כדי לדון בפתיחת חוזהו, ואולי אפילו הארכתו ושדרוג המשכורת. בכל מקרה וואקמה לא צפוי לקבל מבאר שבע שכר זהה לזה שהוצע לו מסין, כפי שביקש, כאשר על פי גורם ניגרי המיודד מאוד עם שחקן הכנף, ההצעה עמדה על כשני מיליון דולר לעונה וחצי. בעניין אחר, הקשר ניב זריהן עדיין לא כשיר והוא צפוי להיעדר מהמשחק ביום רביעי.

עוד בנושא

אנתוני וואקמה לא התאמן, שחקנים בהפועל באר שבע: "הוא רוצה לעזוב"
שינה את דעתו: גיא לוזון החליט להשאיר את סאן מנחם בסגל
מכבי תל אביב: כריסטיאן באטוקיו מתקרב, עשוי לנחות בשבוע הקרוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully