וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה שוב קרה להם: מרקל פולץ נפצע ונטש את המשחק של פילדלפיה

הסיקסרס למודי הפציעות עברו רגעי חרדה, כאשר השחקן שבחרו ראשון בדראפט נפל אל הפרקט בלאס וגאס, והוא סובל מנקע בקרסול. הספיק לקלוע 8 נקודות. טריפל דאבל לבול, 27 נקודות לטייטום

עריכה: מתן חדד

שישה משחקים התקיימו הלילה (בין שבת לראשון) במסגרת ליגת הקיץ של ה-NBA בלאס וגאס. לונזו בול וג'ייסון טייטום הוכיחו מדוע נבחרו בבחירות 2 ו-3 (בהתאמה) בדראפט האחרון כאשר סיפקו יכולת מצוינת במפגש בין הלייקרס לבוסטון. אך מי שגנב את הכותרות, ולא מהסיבה הנכונה, הוא דווקא הבחירה הראשונה בדראפט - מרקל פולץ - שנפצע ונטש את המשחק של פילדלפיה מול גולדן סטייט.

כן, הסיקסרס למודי הפציעות שוב ראו את התסריט הכי מפחיד מבחינתם מתממש לנגד עיניהם, כאשר במהלך הרבע השלישי מהלך הגנתי של פולץ הסתיים בדריכה לא טובה על הרגל וצניחה אל הקרקע. חבריו לקבוצה עזרו לו לרדת מהפרקט, ולאחר מכן הודיעה הקבוצה שהוא סובל מנקע בקרסול. אגב, במשחק עצמו ניצחה פילדלפיה 93:95 את הווריירס.

עוד בנושא

הכי יקר בהיסטוריה של ה-NBA: ג'יימס הארדן האריך את חוזהו ביוסטון
עדיין הקבוצה המצחיקה ב-NBA: הניקס לא משתנים גם בלי פיל ג'קסון
פתיחה צולעת: בכורה מאכזבת ללונזו בול בליגת הקיץ במדי הלייקרס

פולץ, שהספיק לקלוע 8 נקודות (3 מ-12 מהשדה), ותרם גם 2 ריבאונדים ואסיסט, הוא ממש לא השחקן הראשון שנבחר בדראפט על ידי פילי ונפצע זמן קצר לאחר מכן. את העונה שעברה החמיץ הבחירה הראשונה הקודמת, בן סימונס, במלואה בשל פציעה. ג'ואל אמביד החמיץ את שתי העונות הראשונות שלו בקבוצה, ובעונה שעברה שיחק רק 31 משחקים. גם נרלנס נואל, שנבחר ב-2013, החמיץ את עונת הרוקי שלו בשל פציעה.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

אמביד הספיק להיבהל

שחקן פילדלפיה מרקל פולץ. GettyImages
סיפק רגעים של חרדה. מרקל פולץ/GettyImages

נחזור לבול וטייטום. אחרי שקלע 5 נקודות בלבד בבכורה שלו בלייקרס, הרכז המבטיח הגיע חד בהרבה למשחק השני - נגד היריבה הוותיקה מבוסטון - וסיפק טריפל דאבל נפלא של 11 נקודות, 11 ריבאונדים ו-11 אסיסטים. הוא גם שיפר את האחוזים, וקלע 5 מ-13 הזריקות שלו מהשדה (לעומת 2 מ-15 אמש), והלהיב עם קבלת ההחלטות שלו במתפרצות.

מן הצד השני של המגרש, ג'ייסון טייטום פתח את המשחק בצורה מהוססת אבל הלך והתחמם. הוא סיים כקלע המוביל בהתמודדות, עם 27 נקודות, אליהן הוסיף גם 11 כדורים חוזרים, וקלע ב-5 מ-9 מחוץ לקשת. המשחק עצמו היה צמוד, והסלטיקס ניצחו 81:86.

שחקן לוס אנג'לס לייקרס לונזו בול. GettyImages
הפעם הגיע חד. לונזו בול/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully