וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בספרד: דני סבאיוס אמר לריאל מדריד שהוא מעוניין להצטרף

הקשר הצעיר של בטיס הודיע לבלאנקוס על רצונו להגיע, למרות העניין של ברצלונה בו, וכעת מנסים הצדדים לסגור את פרטי החוזה. על פי 'אס', ריאל עשויה להודיע על החתמתו כבר ביום שני

אתר רשמי

ריאל מדריד קרובה מאוד להשיג את אחתות המטרות העיקריות שלה בחלון ההעברות הנוכחי - החתמתו של דני סבאיוס. 'אס' מפרסם הבוקר (שבת) כי קשרה הצעיר של ריאל בטיס הודיע לבלאנקוס שהוא מעוניין להצטרף, לאחר שאלה העבירו לו אתמול אולטימטום של 24 שעות בהן הוא נדרש לקבל החלטה באשר לעתידו. כעת, לאחר שאישר כי הוא בוחר בריאל (על פני ברצלונה, אלא מה), הסוכנת שלו הגבירה את קצב השיחות עם ראשי אלופת אירופה, במטרה לסגור במהרה את פרטי החוזה.

אם לא תהיינה שום הפתעות, ריאל אמורה להודיע על החתמתו של סבאיוס במהלך סוף השבוע, או לכל המאוחר ביום שני. זינדין זידאן כבר החל ללחוץ על ראשי המועדון, מכיוון שהקבוצה פותחת את אימוניה ביום שני, והמאמן רצה לדעת כבר בתחילת האימונים איזה סגל יעמוד לרשותו בעונה הבאה.

עוד בנושא

מנצ'סטר יונייטד: הושג סיכום עם אברטון לגבי רומלו לוקאקו
דיווח: העברתו של ויין רוני לאברטון תתבצע בימים הקרובים
השיחה בתקופה הרעה, הטלפונים לארגנטינה: כך הוארך החוזה של מסי

דני סבאיוס שחקן נבחרת ספרד הצעירה עם נשיא אופ"א אלכסנדר צ'פרין. GettyImages
בדרך לאלופת אירופה. דני סבאיוס/GettyImages

בתחילה ריאל הציעה לסבאיוס להגיע במטרה להשאילו בעונה הראשונה, אך בהמשך הובטח לקשר הנבחרת הצעירה של ספרד כי יהיה חלק מהרוטציה בסגל הקבוצה. הוא יקבל חוזה ארוך טווח - כנראה לחמש או שש שנים. באשר לעסקה מול בטיס, ריאל לא אמורה להיתקל בקשיים, מאחר ולסבאיוס סעיף שחרור על סף 15 מיליון יורו. למרות זאת , הבלאנקוס עשויים בסופו של דבר לשלם סכום גבוה מזה, על מנת לשמר על היחסים הטובים עם המועדון מסביליה.

על פי הדיווחים, ברצלונה אמנם לא מתכוונת לוותר כל כך בקלות על השחקן שגם היא רצתה, בעיקר עקב בעיכוב בהחתמת מרקו וראטי, אך נראה שהקשר בן ה-20 ילבש בסופו של דבר לבן החל בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully