וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחה צולעת: בכורה מאכזבת ללונזו בול בליגת הקיץ במדי הלייקרס

הרכז שנבחר שני בדראפט האחרון לבש לראשונה את מדי קבוצתו החדשה בלאס וגאס והלהיב בפתיחה, אך סיים עם 5 נקודות בלבד, ב-2 מ-15 מהשדה, והפסד. 11 נקודות לדראגן בנדר בניצחון פיניקס

עריכה: מתן חדד

ליגת הקיץ של ה-NBA בלאס וגאס נפתחה הלילה (בין שישי לשבת) וכל העיניים היו נשואות לעבר הדרבי של לוס אנג'לס והבכורה של לונזו בול במדי הלייקרס. הרכז שנבחר במקום השני בדראפט אמור להיות שחקן העתיד של הפרנצ'ייז מלוס אנג'לס, ולהוות את אחד הגורמים בחזרתו לקדמת הבמה, אך במשחק הראשון בקבוצה הוא לא ממש עמד בציפיות, וסיים עם חמש נקודות בלבד בהפסד לקליפרס אחרי הארכה (96:93).

הפתיחה דווקא הייתה טובה ומבטיחה. פחות מ-20 שניות על השעון, בול כבר מצא במסירה נפלאה את ברנדון אינגרם להאלי-הופ, ואוהדי הלייקרס כבר החלו לפנטז על שיתוף הפעולה העתידי בין בחירת הדראפט האחרונה, לזה שנבחר במקום השני בשנה שעברה. אך לצערו של בול, ההמשך היה הרבה פחות מרשים. הוא שיחק 32 מתוך 42 דקות שנמשך המשחק, וקלע בסך הכול 2 מ-15 הזריקות שלו מהשדה. מעבר לכך השחקן עם האבא הכי צבעוני בליגה תרם 5 אסיסטים ו-4 ריבאונדים.

אינגרם הוביל את הלייקרס עם 26 נקודות, אך מי שהרשים במשחק היו דווקא שחקני הקליפרס, הסופמור ברייס ג'ונסון והרוקי סינדריוס תורנוול. ג'ונסון קלע 23 נקודות באחוזים נהדרים ואף ביצע מספר מהלכים יפים כאשר בול שמר עליו. תורנוול הוביל את קבוצתו עם 26 נקודות.

עוד בנושא

פולץ, לונזו וכל הכוכבים הצעירים: ליגת הקיץ בווגאס יוצאת לדרך
ארל ווטסון: "רוצים לתכנן שיטה בה דרגאן בנדר ישחק כרכז"
זאזה פאצ'וליה נשאר בגולדן סטייט, ג'ף גרין יעבור לקליבלנד

שחקן לוס אנג'לס לייקרס לונזו בול. AP
יתפוצץ מול בוסטון? לונזו בול/AP

במשחק הבא, הלייקרס ובול יפגשו את בוסטון, וההייפ סביב הרוקי גרם להיסטוריה קטנה בליגת הקיץ, כאשר כל הכרטיסים למשחק אזלו כבר אתמול. זו הפעם הראשונה אחרי 14 שנה שלא ניתן להשיג כרטיסים למשחק קדם עונה, 24 שעות לפני פתיחתו. האוהדים כבר להוטים לראות את המאבק בין בול לשחקן שנבחרת אחריו בדראפט (שלישי), ג'ייסון טייטום.

במשחק נוסף שהתקיים הלילה, ניצחה פיניקס 85:89 את סקרמנטו. דראגן בנדר פתח בחמישייה של הסאנס ותרם 11 נקודות (4 מ-13 מהשדה) ו-5 כדורים חוזרים. מי שהוביל את קלעי הקינגס הוא דיארון פוקס, שנבחרת חמישי בדראפט הקיץ, עם 18 נקודות. באדי הילד קלע 16 משלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully