וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: הקשר כריסטיאן באטוקיו מועמד להצטרף, צפו בביצועיו

8.7.2017 / 0:20

הארגנטינאי בן ה-25 ששיחק בנבחרת הצעירה של איטליה, סיים חוזה בן שנתיים בברסט הצרפתית ועשוי להצטרף לצהובים שכבר שוחחו עם נציגיו. כבש שמונה שערים ובישל עוד שישה בעונה האחרונה

כריסטיאן באטוקיו במדי נבחרת איטליה הצעירה, 2013. GettyImages
הרכש הבא? כריסטיאן באטוקיו/GettyImages

מכבי תל אביב התמקדה עד כה ברכש ישראלי, אך אולי בקרוב יהיה גם זר ראשון לקראת עונת 2017/18. לוואלה! ספורט נודע כי הקשר כריסטיאן באטוקיו מועמד להצטרף לצהובים, שכבר החלו בשיחות עם נציגיו והמתינו לראות שאינו חותם בקטאר או טורקיה, משם קיבל הצעות.

עוד בנושא

הלקח וכאב הראש של ג'ורדי קרויף: סיכום הניצחון הכפול על טיראנה
מ.ס. אשדוד: בית"ר תל אביב רמלה מערימה קשיים על שחרורו של עמיר תורג'מן
ארנסט מאבוקה נחת בישראל, פשקו: "הוא יודע לעשות התקפה"

באטוקיו בן ה-25, ארגנטינאי יליד רוסאריו שהגיע בגיל 16 מניואל'ס אולד בויס לאודינזה האיטלקית וגם ייצג את הנבחרת הצעירה של איטליה, סיים חוזה של שנתיים בברסט מהליגה הצרפתית השנייה. הקשר המגוון, שיכול לשחק במרכז השדה, כקשר התקפי וגם בכנף שמאל, כבש שמונה שערים בעונה החולפת ובישל עוד שישה ב-35 משחקי ליגה. עונה קודם לכן הוא כבש חמישה ובישל ארבעה ב-33 הופעות.

את תחילת דרכו המקצוענית עשה כאמור באודינזה, שם שימש כקפטן קבוצת הנוער וערך את הבכורה בבוגרים כשבועיים לאחר יום הולדתו ה-19. באודינזה רשם סך הכול שש הופעות, עד שהושאל לווטפורד, קבוצה נוספת של משפחת פוצו. אחרי שני שערים בעונת ההשאלה, באטוקיו חתם לשלוש שנים אצל הצרעות, תרם ארבעה שערים ב-35 משחקים בליגת המשנה, אך המאמן בפה סנינו לא האמין בו בקיץ 2014 ושלח אותו להשאלה בווירטוס אנטלה מהסרייה B, במדיה לא כבש ב-32 משחקים.

בנבחרת הצעירה של איטליה (שני שערים ב-18 הופעות) שיחק באטוקיו לצד שמות כמו אנדראה בלוטי, דומניקו ברארדי ופדריקו ברנרדסקי.

צפו בביצועיו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully