וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בעומרי כספי מוצג בגולדן סטייט: "בישראל משתגעים מזה שאני פה"

הישראלי הצטרף רשמית לגולדן סטייט, צפו ברגע בו נכנס לאולם ובשיחה הארוכה שלו עם העיתונאים: "לא הופתעתי שפנו אלי, מהרגע שהתקשרו אלי ידעתי איפה אני רוצה להיות. שמחתי כשדוראנט התקשר"

צילום מסך

עומרי כספי הוצג אמש (רביעי) באופן רשמי בשורות אלופת ה-NBA, גולדן סטייט ווריירס, לאחר שחתם לעונה אחת תמורת חוזה מינימום של 2.1 מיליון דולר, וכבר סיפק ציטוטים ראשונים כשחקן הקבוצה. "בישראל אוהבים את גולדן סטייט, הם כמו כוכבי רוק. משתגעים מזה שאני פה. לא הופתעתי כשפנו אלי, אבל זה מאוד החמיא לי. שמחתי כשקווין דוראנט התקשר לברך אותי על הצטרפותי", אמר. כספי הגיע למתחם התקשורת של הווריירס, וענה לשאלות שחלקן הגיעו מילדים המבלים בקייטנה של הקבוצה. לדוגמה, שתיים מהשאלות נשאלו על ידי ילדיו של חברו החדש לקבוצה, זאזה פאצ'וליה.

עוד בנושא:

"עומרי כספי רוצה טבעת, הוא דחה הצעה של 4.5 מיליון דולר לעונה"
ההודעה מדוראנט, המסר מסטיב קר: כספי מגיב להחתמה
יילך בדרך של מגי וקלארק? התקדימים שיעודדו את כספי
אז מה מחכה לכספי בגולדן סטייט? רביץ מנתח את ההזדמנות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עכשיו זה רשמי. עומרי כספי/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אני והסוכן שלי דיברנו על להיות חלק מארגון מנצח", הסביר הישראלי מדוע בחר דווקא באלופה. "אני שמח שהגעתי לכאן וניתנה לי האפשרות. זה מועדון טוב שנותן לך ביטחון כשהם פונים אליך. מהרגע שהתקשרו אלי ידעתי איפה אני רוצה להיות. אני מרגיש שזו התאמה נהדרת וכבר מחכה להתחיל".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

כספי נשאל על משחק 36 הנקודות שלו מול סטפן קרי בסוף 2015 ואמר: "זה היה כיף, מהרגעים האלה שלא קורים הרבה, כשאתה קולע ושחקן כמו סטף קולע אפילו טוב יותר. זה בהחלט לילה שצריך לזכור ואני מקווה שאוכל לחיות אותו מחדש בעתיד".

על העונה הקשה שעברה עליו אשתקד אמר: "בכל פעם שהרגשתי שאני נכנס לקצב, משהו קרה. זה מעולם לא קרה לי בקריירה, ואני מקווה שלא יקרה בעתיד. אני חושב שהקבוצה הזו ממש מתאימה לי. כשהגעתי לשוק השחקנים החופשיים, על זה הסתכלתי. אני רוצה לרוץ, אני רוצה לזרוק שלשות, אני רוצה לעשות מה שצריך כדי לעזור".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כספי עם הילדים של גולדן סטייט/מערכת וואלה!, צילום מסך

הישראלי הראשון והיחיד כרגע בליגת הכדורסל הטובה בעולם ישחק ב-2017/18 עם הקבוצה הטובה בליגה ויעלה לפרקט לצד כוכבים כגון קווין דוראנט, סטפן קרי, דריימונד גרין וקליי תומפסון. כספי הוא רק אחד מהמהלכים שגולדן סטייט עשתה כדי לחזק את הספסל שלה, שכללו גם את צירופם של ניק יאנג והרוקי ג'ורדן בל.

כספי (29, 2.06 מ') גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ולאחר שעבר גם בהפועל גליל עליון, נבחר במקום ה-23 של דראפט ה-NBA על ידי סקרמנטו. לאחר עונת רוקי נהדרת ועונה שנייה לא רעה, הועבר בקיץ 2011 בטרייד לקליבלנד, אך התקשה לשחזר את יכולתו. בקיץ 2013 חתם ביוסטון, ולאחר עונה אחת שב לקדנציה שנייה בסקרמנטו. ב-2015/16 רשם את עונתו הטובה בקריירה, עם 11.8 נקודות ו-5.9 ריבאונדים למשחק, אך בעונה החולפת חילופי מאמנים בקינגס ופציעות שוב מנעו ממנו לקבל דקות משחק מרובות. במהלכה הועבר בטרייד לניו אורלינס, נפצע כבר במשחק הראשון, נחתך, ולאחר מכן הספיק לרשום 13 משחקים חלשים במדי מינסוטה. בסך הכל, בשמונה עונות ב-NBA, רשם כספי ממוצעים של 8.2 נקודות (44 אחוז מהשדה, 36 אחוז ל-3, 67 אחוז מהעונשין), 4.1 ריבאונדים ו-1.2 אסיסטים למשחק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בגדי המלך החדשים. עומרי כספי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כספי משוחח עם עיתונאים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully