וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: בית"ר תל אביב רמלה מערימה קשיים על שחרורו של עמיר תורג'מן

7.7.2017 / 13:24

המאמן מעוניין להגיע, אך קבוצתו רוצה שהוא יסיים את בניית הסגל. אם העניין לא ייפתר בקרוב, יעברו במועדון למועמדים אחרים, כשבין השמות נמצא גם בני בן זקן. שביעות רצות מחוליית ההתקפה

צילום: יותם רונן, עריכה: ניר חן

בית"ר תל אביב רמלה מערימה קשיים על שחרורו של המאמן עמיר תורג'מן למ.ס. אשדוד. לאחר סירובו של אלי גוטמן להפוך למאמן הקבוצה, מנסים כעת באשדוד להנחית את תורג'מן שמעוניין להגיע, אך בקבוצה אותה הוא מאמן כרגע, בית"ר תל אביב רמלה, לא מעוניינים לשחררו מכיוון שהקבוצה מהלאומית רחוקה מלהיות מוכנה, ונוכחותו של המאמן הצעיר חשובה לבניית הסגל. אם העניינים מול תורג'מן לא ייפתרו תוך זמן קצר, יעברו לאשדוד למועמד אחר, כשבין השמות נמצא גם בני בן זקן, עלי והמליצו גורמים המקורבים למועדון.

אתמול (חמישי) הגיע לצפות במשחק אימון פנימי של הקבוצה המאמן יוסי מזרחי אשר משמש כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער במועדון. הגעתו של מזרחי עוררה עניין רב אצל השחקנים, וחלקם אף פנו אליו ושאלו האם הוא חוזר לאמן. מזרחי לא מעוניין לחזור לאימון ומתרכז כרגע בפרוייקט שלקח על עצמו במחלקת הנוער, אך אם אשדוד תתקשה למצוא מאמן וג'קי בן זקן יפנה אליו, הוא עשוי לקבל על עצמו את הבקשה בשל העובדה שהוא עובד המועדון.

בקבוצה היו מרוצים ממה שראו אתמול במשחק האימון. חוליית ההתקפה בראשותם של מאוריסיו, אדילסון באהייה ודין דוד נראתה מצוין, כמו גם הקשר הברזילאי הנבחן ז'יל פארייבה שהציג יכולת גבוהה ועשוי לחתום. הבלם פבריסיו סילבה שיחק היטב לצדו של חאתם עבד אלחמיד ונראה כי מדובר בזוג שישלים אחד את השני. "רן בן שמעון אמנם הלך, אבל כל מאמן שייקח את הקבוצה יקבל מוצר טוב מאוד" אמרו בהנהלת הקבוצה.

עוד בנושא:

רן בן שמעון נפרד משחקני מ.ס. אשדוד: "עוזב בהרגשה לא הכי נעימה"
רן בן שמעון מונה באופן רשמי למאמן נבחרת קפריסין
מ.ס. אשדוד: הקבוצה ערכה אימון פתיחה לעיני כ-50 אוהדים

חאתם עבד אלחמיד שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
בקבוצה מרוצים המשחקנים/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully