וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך להולנד? סוכנו של גיא מלמד ייפגש עם ויטסה ארנהם

7.7.2017 / 12:07

נציג החלוץ, שמחוזר גם באוסטריה וינה ומכבי תל אביב, המריא להולנד כדי לנסות לסגור את העסקה. אימון: הקבוצה ניצחה 1:3 את הפועל אשקלון. יובל אבידור כבש בבכורה, סרסור ובריבו הוסיפו

שחקן הפועל אשקלון עוז ראלי מול שחקן מכבי פתח תקוה רישאר סומא. פייסבוק רשמי הפועל אשקלון, אתר רשמי
רודי חדד מול יובל שבתאי/אתר רשמי, פייסבוק רשמי הפועל אשקלון

אחרי מסע הרכש המרשים, מכבי פתח תקוה קיימה את משחק האימון הראשון שלה העונה מול הפועל אשקלון בניצחון 3:1. הקבוצה של קובי רפואה עלתה למגרש ללא שניים משחקני ההרכב שלה – לירוי צעירי שסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי ואמור להיות כשיר למחנה, וכן בלם וקפטן נבחרת צ'כיה תומאש סיבוק שינחת בישראל ביום ראשון ויצטרף לאימונים בשני.

רפואה עדיין לא צירף חלוץ זר שאמור להשלים את הסגל, אך מי שנבחן במשחק הזה הוא סער בנבנישתי שנכנס במחצית השניה. פתח תקוה עלתה ליתרון משער של יובל אבידור (15), וכך הסתיימה המחצית הראשונה. מוחמד סרסור (60) ותאי בריבו (90) כבשו במחצית השנייה. אלירן דנין צימק לאשקלון (72).

גיא מלמד לא שותף במשחק בשל פציעה. לוואלה! ספורט נודע כי סוכנו גלעד קצב המריא להולנד על מנת להיפגש עם ויטסה ארנהם ההולנדית, קבוצתו לשעבר של שרן ייני. המטרה היא לנסות ולשדך אותו לקבוצה, שגילתה לאחרונה עניין בחלוץ ומוכנה לשלם 300 אלף יורו. גם אוסטריה וינה ומכבי תל אביב עוקבות אחריו ולאחרונה פנה גם ג'ורדי קרויף לנציגי השחקן. קצב יבדוק גם אפשרות להעביר את שון גולדברג ממכבי תל אביב לוויטסה, כאשר למגן ששיחק בעונה האחרונה בבני יהודה יש אופציות נוספות בהולנד ושוויץ.

פתח תקוה תצא למחנה ביום ראשון הבא, ה-16 ביולי, כשעד אז היא תארח עוד שני משחקי אימון: ביום שני מול נצרת עילית וביום חמישי מול הפועל רמת גן.

ההרכב שפתח: צחי גיגי; עודד אלקיים, עומר דנינו, ז'והאן מרסיאל, אורי מגבו; רומאריו פירס, יובל שבתאי, גל לוי, רישאר סומא, מנור סולומון; יובל אבידור.

כן שותפו: יוסי גינזבורג, עומרי לוזון, אור בלוריאן, עידן אהדנני, דניאל בוסי, מוחמד סרסור, לוטם זינו, סער בנבנישתי, עידן וקנין, חן איילי, תאי בריבו.

הרכב אשקלון: ליאור חדריאן, אלעד גבאי, טל מכלוף, ברניסלב יובאנוביץ', עוז ראלי, מילאן סמיליאניץ', מירקו אורמוש, רודי חדד, טל איילה, שון מלכה, שרון גורמזנו.

שחקן מכבי תל אביב רובן מיקאל משקיף על שחקן מכבי פתח תקוה גיא מלמד. ברני ארדוב
בדרך להולנד? מלמד/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully