וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עומרי כספי רוצה טבעת, הוא דחה הצעה של 4.5 מיליון דולר לעונה"

זאק לואו מ-ESPN בחר את האלופה כאחת ממנצחות הקיץ, גם בזכות צירוף הישראלי שלטענתו דחה הצעה גבוהה יותר מקבוצה חלשה: "להשיג אותו בחוזה מינימום זה פשע. הוא אף פעם לא הוערך כראוי"

צילום: אבי כהן עריכה: ניב מעוז

הצירוף של ניק יאנג ועומרי כספי לספסל של גולדן סטייט ממשיך להעסיק את כלי התקשורת בארצות הברית. הווריירס הצליחו להחתים את השניים על חוזים נמוכים מאוד יחסית (כספי יקבל חוזה מינימום לווטרן ששווה 1.2 מיליון דולר לעונה, יאנג ירוויח 5.2 מיליון) וגם הפרשנים היו מלאי מחמאות ל-GM בוב מאיירס על המהלכים המהירים.

זאק לואו מ-ESPN, אחד הפרשנים המוערכים בליגה, בחר את גולדן סטייט כאחת המנצחות הגדולות של הליגת בזכות צירופם של יאנג, כספי והרוקי ג'ורדן בל. "להשיג את עומרי כספי בחוזה מינימום זה פשע", כתב לואו. "מסיבה זו או אחרת, הליגה אף פעם לא העריכה אותו כראוי".

לואו הסביר מדוע לא היו מחזרות רבות אחר הישראלי הראשון ב-NBA במהלך הקיץ: "היו כמה נסיבות מקלות עבורו - הוא התאושש מפציעה וכשניו אורלינס שחררה אותו איבד את זכויות הבירד שלו, והאפשרות לקבל יותר כסף בעסקאות סיין אנד טרייד. הוא גם רצה טבעת. כספי סירב להצעה של 4.5 מיליון דולר לעונה, ככל הנראה מקבוצת לוטרי" - זאת כדי לחתום על חוזה מינימום של 2.1 מיליון דולר לעונה משורות האלופה.

עוד בנושא:

ההודעה מדוראנט, המסר מסטיב קר: כספי מגיב להחתמה
יילך בדרך של מגי וקלארק? התקדימים שיעודדו את כספי
אז מה מחכה לכספי בגולדן סטייט? רביץ מנתח את ההזדמנות
שמעון כספי נלהב: "זו התשובה לכל מי שפיקפק בעומרי"

עומרי כספי. ברני ארדוב
חוזה ששווה את הסיכון. כספי/ברני ארדוב

"בוב מאיירס הבין שלספסל בעונה החולפת הייתה בעיה לשים נקודות על הלוח, אז הוא חיפש שחקנים שיכולים לעשות את זה", ניתח אנתוני סלייטר מ"מרקורי ניוז". "ברור שניק יאנג הוא מסוג השחקנים שיכולים פשוט לקלוע כשהם רוצים, וגם כספי יכול לתרום לא מעט באספקט הזה. שני המהלכים הללו משדרגים את הספסל של הווריירס. ניק יאנג החליף את איאן קלארק וזה שדרוג גדול. עומרי כספי החליף את מאט בארנס וזו גניבה עוד יותר גדולה, גניבה מהגדולות ביותר בליגה בקיץ הזה בינתיים, כי התפוקה שלו ביחס למחיר תהיה גבוהה מאוד. הוא קלעי שלשות מצוין, הוא אנרגטי, אולי הוא לא אחד שיוזם יותר מדי מהלכים, אבל הוא יכול להתחמם בקלות בצד ההתקפי".

יחד עם זאת, סלייטר טען שהסמול פורוורד הצעיר פטריק מקו, אותו סטיב קר מחבב ואף נתן לו דקות ברגעים חשובים בסדרת הגמר, אמור להשתדרג ולקבל יותר דקות בעונה הקרובה. "הוא בקלות יכול לשחק 20 דקות מדי משחק, וזה אומר שאחד מבין כספי או ניק יאנג לא יראה דקות כמעט בכלל".

מרכוס תומפסון, גם הוא מ"מרקורי ניוז", תהה "את מי כספי יכול לשמור? אני בכלל לא בטוח שזה שדרוג על פני מאט בארנס. עם בארנס ידעת שהוא יכול לתת הגנה קשוחה ולאתגר כל מיני שחקנים בצד ההגנתי. אצל כספי זה לא המקרה".

רוב מאהוני מספורטס אילוסטרייטד חילק ציונים למהלכים האחרונים של הווריירס, והעניק להחתמה של כספי את הציון B (ההחתמה של יאנג, לשם השוואה, קיבלה את הציון A הגבוה יותר), וכתב ש"כספי שחקן קצת יותר טוב ממה שהקריירה מרובת הקבוצות שלו מרמזת. הוא קלע טוב שנע היטב ללא הכדור ויכול גם לשמור על כמה עמדות, מה שאומר שההתאמה שלו לווריירס נהדרת. מפחיד לחשוב שאיתו ועם יאנג ההתקפה של גולדן סטייט אפילו יותר מאיימת. לכספי אין תקרה גבוהה במיוחד, אבל הוא בהחלט שווה את החוזה שיקבל".

עדכון ראשון: 10:12

עוד באותו נושא

הכדורסלן הרלוונטי האחרון בישראל: עומרי כספי נשאר לבד במערכה

לכתבה המלאה
ניק יאנג, לוס אנג'לס לייקרס, חוגג. AP
תוספת כוח משמעותית. ניק יאנג/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully