וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד מפתיעה: בראד גרינברג מונה למאמן, חתם לשנתיים

המאמן היהודי-אמריקאי, שאימן בעבר את מכבי חיפה והפועל ירושלים, חוזר לישראל אחרי שלוש שנים ויירש את מאיר טפירו על הקווים של הקבוצה מעיר הנמל. בשנים האחרונות אימן בטורקיה

one

מאמן חדש ומפתיע למכבי אשדוד: הקבוצה הודיעה הבוקר (שישי) כי בראד גרינברג יעמוד על הקווים בעונה הבאה, לאחר שחתם לשנתיים. עבור המאמן היהודי-אמריקאי בן ה-63 תהיה זו התחנה השלישית בישראל, אחרי שאימן בעבר את מכבי חיפה והפועל ירושלים. הוא חוזר לישראל שלוש שנים לאחר שעזב את הקבוצה מהבירה בטריקת דלת, כשבין לבין הוא הספיק לנדוד בין שלל קבוצות ומדינות באירופה, כשהוא עומד על הקווים של אסקישהיר הטורקית וסראטוב הרוסית.

לאחרונה מונה גרינברג למאמן נבחרת קוסובו, אולם זה יהיה עיסוקו המשני לאור העובדה שחתם במכבי אשדוד. מהקבוצה נמסר כי "גרינברג סיים את חוזהו בקבוצה הטורקית והבוקר השיב לאשדוד חוזה חתום".

לגרינברג יש עבר עשיר בתפקידים ניהוליים ב-NBA. בסוף שנות ה-80 הוא שימש כמנהל מחלקת הסקאוטינג של פורטלנד ובאמצע שנות ה-90 קיבל קידום והפך לג'נרל מנג'ר של פילדלפיה. בין היתר, הוא היה אחראי על בחירתו בדראפט של אלן אייברסון, שלימים הפך לאגדת NBA ולאליל בעיר אחוות האחים. החל מ-2012 הוא נודד ברחבי העולם בתור מאמן. את ההישגים הגדולים שלו כמאמן רשם בעיקר בישראל, כשהצעיד את מכבי חיפה לזכייה באליפות בשנת 2013 ונבחר באותה שנה גם למאמן העונה בישראל. עם הפועל ירושלים הוא רשם הישגים סבירים גם כן, והעפיל עמם לרבע גמר היורוקאפ.

מאמן הפועל ירושלים בראד גרינברג. אדריאן הרבשטיין
ברוך שובך. בראד גרינברג/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully