וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תפגוש את רייקיאוויק בשלב הבא. קרויף: "יש הרבה עבודה"

אחרי שצלחו בקלות את המשוכה האלבנית, הצהובים יפגשו את המועדון הגדול באיסלנד. קיארטנסון יזכה לביקור ביתי. המאמן: "אנחנו בעצם באמצע הדרך לכיוון המטרה אותה אנחנו רוצים להשיג"

ארון שוינפלד עם יונתן כהן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
צמד חמש. שוינפלד וכהן/אתר רשמי, מכבי תל אביב

מכבי תל אביב צלחה הערב (חמישי) כצפוי בקלות את המשוכה האלבנית כשהביסה 0:3 את טיראנה ועלתה לסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית שם מחכה לה ק.ר רייקיאוויק האיסלנדית. רייקיאוויק סיימה אומנם רק שלישית בעונה שעברה, אך מדובר בקבוצה הגדולה במדינה עם 26 אליפויות. מי שבוודאי ישמח לפגוש את הקבוצה הזו הוא וידאר קיארטנסון שיזכה לביקור ביתי במדינה בה נולד ויוכל להיפגש עם משפחתו.

עוד בנושא:

מוקדמות הליגה האירופית: מכבי תל אביב עלתה לסיבוב השני אחרי 3:0 על טיראנה
מכבי חיפה רכשה את מגן נבחרת קמרון ארנסט מאבוקה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עומר אצילי היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

"לאחר מספר שבועות של אימונים וההגעה של שחקנים חדשים, עדיין יש לנו הרבה עבודה לעשות ולחזק את הקבוצה", סיכם ג'ורדי קרויף את שני המשחקים הראשונים והיכולת של הקבוצה.

"אנחנו עובדים קשה כדי להגיע למצב אופטימלי, עם היכולת לשחק בשיטות שונות ולחץ גבוה. אנחנו בעצם באמצע הדרך לכיוון המטרה אותה אנחנו רוצים להשיג".

על הניצחון החלק אמר קרויף: "במשחק הראשון הם הותירו רושם טוב, על ידי לחץ גבוה. אני גם חושב שבחלק מהמצבים הם שמו אותנו בסיטואציות לא נוחות. אהבתי את שיטת המשחק של טיראנה בישראל, שהם לחצו קדימה וניסו לשחק בחלק האחורי, אני אוהב סגנון כזה של כדורגל".

"היום היה קצת יותר קשה מפני שהם לקחו יותר סיכון כדי להבקיע שערים, זה נתן לנו יותר אופציות ומרחבים להתקפות מתפרצות. בסיכום הכללי היה לנו 2 משחקים טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully