וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו רודריגס מועמד לצסק"א מוסקבה, ניקולו מלי סיכם בפנרבחצ'ה

המחליף של תאודוסיץ'? קבוצת הפאר הרוסית כבר נפגשה עם סוכנו של הרכז שסיים את חוזהו בפילדלפיה ומוכנה להציע לו 10.7 מיליון יורו לשלוש שנים. הפורוורד האיטלקי המגוון על סף חתימה באלופת אירופה

שחקן פילדלפיה 76' סרחיו רודריגס. רויטרס
ישוב לאירופה? רודריגס/רויטרס

מילוש תאודוסיץ' כבר הודיע שלא ימשיך בצסק"א מוסקבה, ובימים אלה הוא מתלבט בין אופציות ה-NBA שלו. סגנית אלופת אירופה מחפשת אחר מחליף לעמדת הרכז, ואחד המועמדים הוא סרחיו רודריגס. ב"יורוהופס" טוענים שקבוצת הפאר הרוסית כבר נפגשה עם סוכנו של הרכז הספרדי הנהדר, אך עדיין לא הגישה לו הצעה. רודריגס סיים את חוזהו בשורות פילדלפיה, ולא שש לעזוב את ה-NBA. על פי הדיווח, צסק"א תהיה מוכנה להציע לו 10.7 מיליון יורו לשלוש שנים, כשם שהציעה לתאודוסיץ'. הרכז הספרדי בן ה-31 פתח אשתקד ב-30 משחקים והעמיד ממוצעים של 7.8 נקודות, 2.3 ריבאונדים ו-5.1 אסיסטים למשחק בשורות הסיקסרס.

* פנרבחצ'ה מצאה היום (חמישי) מחליף לבוגדן בוגדנוביץ' שנמצא בדרכו ל-NBA בדמותו של ניקולו מלי, שנמצא על סף חתימה. אלופת היורוליג תודיע על כך בקרוב, כשהפורוורד האיטלקי המגוון, שהחזיק בעצמו בהצעות מה-NBA, יחתום לשלוש שנים. אשתקד העמיד מלי ממוצעים של 11.5 נקודות (53 אחוז ל-2, 43 אחוז ל-3, 74 אחוז מהעונשין), 7.4 ריבאונדים ו-2.3 אסיסטים למשחק.

* אקס מכבי תל אביב ריקי היקמן במשא ומתן עם אולימפיאקוס ובאמברג.

* טוני גפני שוחרר מאלבה ברלין.

* מארקל בראון שוחרר מחימקי מוסקבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully