וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפקט יוגב אוחיון: מכבי תל אביב נכנסה לתמונה בגזרת בר טימור

6.7.2017 / 18:45

נציגיו של שחקן הפועל ירושלים הציעו אותו לצהובים, ששוקלים להציע לו חוזה לשנתיים בשווי 250 אלף דולר לעונה וכבר פתחו עימו בשיחות ראשוניות. דיווח: האלופה רוצה את ריאן טולסון

ברני ארדוב

לאחר שיוגב אוחיון סיכם את מרבית תנאיו בהפועל ירושלים אמש (רביעי), לוואלה! ספורט נודע כי מי שעשוי לעשות את הדרך ההפוכה ולעבור למכבי תל אביב הוא בר טימור. נציגיו של הגארד (25) הציעו אותו לצהובים, לאחר שזה עדיין לא הצליח לסכם על הארכת חוזהו בשורות אלופת המדינה. האדומים הציעו לטימור חוזה לשלוש שנים תמורת 200 אלף דולר, אולם הוא העדיף חוזה לעונה אחת בלבד. במהלך השנה החולפת הוצע לטימור חוזה ארוך טווח של 250 אלף דולר לעונה אך זה סירב, ולאחר שירושלים הבינה כי מכבי תל אביב לא מעוניינת בשחקן נבחרת ישראל, הסכום ירד.

במכבי תל אביב, שרצתה לפתוח עם אוחיון בשיחות על חוזה חדש, שוקלים להציע לטימור חוזה לשנתיים בסכום של 250 אלף דולר לעונה, ושיחות ראשוניות בין הצדדים כבר החלו. על אף שסיכמה עם רכז הצהובים, באלופה לא פוסלים להשאיר גם את טימור.

טימור, שהצטרף להפועל ירושלים ב-2014, העמיד אשתקד ממוצעים של 10 נקודות, 2.2 ריבאונדים ו-3.5 אסיסטים למשחק במדי הפועל ירושלים בליגת העל. ביורוקאפ קלע אשתקד 4.7 נקודות למשחק.

בינתיים בטורקיה מדווחים שהקבוצה מהבירה מגלה עניין בריאן טולסון, שסיים את חוזהו בסנט פטרסברוג. הקלע האמריקאי, 32, שיחק שנתיים בקבוצה הרוסית ולפני כן לבש בין היתר את מדי מלאגה וגראן קנאריה.


עוד בנושא:

בתום מו"מ בזק: יוגב אוחיון סיכם לשנתיים בהפועל ירושלים
טקטיקה במו"מ או פרידה? מכבי תל אביב לא מימשה את האופציה על יוגב אוחיון
שומרת על המשכיות: ג'רום דייסון נשאר בהפועל ירושלים
בדרך למאבק משפטי? ספאחיה הודיע למקל שהוא לא בתוכניות

בר טימור שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
בדרך ליד אליהו? טימור/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully