וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם השרה מירי רגב התרגשה: צפו בערב הגאלה של המכביה

6.7.2017 / 14:07

רגע לפני שהמכביה יוצאת לדרך ערכו המארגנים נשף חגיגי, בהשתתפות שרת התרבות והספורט, ראשי תנועת מכבי עולמי, אנשי הוועד האולימפי וספורטאים. השרה רגב: "שינצלו את ההזדמנות להכיר את הארץ המדהימה שלנו ואולי, מי יודע, יחזרו להיות פה באופן קבוע"

צילום מסך

התפאורה הייתה מושלמת. בסמוך לשער יפו וחומות העיר העתיקה ועל רקע מלון המלך דוד, נערך ערב הגאלה של המכביה ה-20 בהשתתפות שרת התרבות והספורט מירי רגב, ראשי תנועת מכבי עולמי, אנשי הוועד האולימפי, מארגני התחרויות וספורטאים וספורטאיות. היום (חמישי) תצא המכביה לדרך בטקס חגיגי באצטדיון טדי שבירושלים, והכול ערוך ומוכן לשבועים של תחרויות בהם ישתתפו כעשרת אלפים ספורטאים יהודיים מהארץ ומהעולם.

משמח אותי להיות כאן בערב הגאלה, הפתיחה הרשמית תהיה בהשתתפות נשיא המדינה וראש הממשלה", אמרה שרת התרבות והספורט מירי רגב, "ב-19 בחודש יהיה ערב הסיום המושקע. אני מאחלת לכולם אירוע ספורטיבי, אירוע חברתי, אירוע ציוני, שינצלו את ההזדמנות להכיר את הארץ המדהימה שלנו ואולי, מי יודע, יחזרו להיות פה באופן קבוע".
במשך כשלוש שנים עמלו המארגנים על על לוח הזמנים של התחרויות, התאמת מתקני הספורט לאירוח המשחקים בסטנדרטים הגבוהים ביותר, טיפול בכל נושא אירוח המשלחות בבתי מלון, יצירת תכנים יהודיים וישראלים בטיולים שמתוכננים לספורטאים ברחבי הארץ והקמת מערך מתנדבים שיסייעו למאות האנשים שעוסקים במלאכה להפוך את המכביה למוצלחת מתמיד. השבוע נשבר שיא ראשון במכביה כאשר במבצע לוגיסטי אדיר שונעו ואוכלסו 7,000 ספורטאים מרחבי העולם בבתי המלון השונים.

"מכבי עולמי, שקיים כבר 120 שנה הוא גוף שמאגד תחתיו 400 אלף חברים ב-80 מדינות והמכביה הזאת תהיה גולת הכותרת", אמר יו"ר מכבי עולמי יאיר המבורגר. "האווירה ממש מחשמלת, זאת הציונות במיטבה", הוסיפה איילת בן עזר, יו"ר ועדת הספורט של מכבי עולמי, "יש פה אלפי ספורטאים יהודים מכל העולם שהגיעו להתחרות באולימפיאדה של היהודים. אנחנו ממש גאים על זה. אין כמו ירושלים לאירוע שכזה. שתהיה מכביה בטוחה ונהדרת".

איש העסקים רמי לוי, מחזיק תיק הספורט בעיריית ירושלים: "באתי ממשחק הוקי קרח בין ארצות הברית לקנדה, נהניתי והתרגשתי. אנשים מקנדה וארצות הברית, עם ההורים והמשפחות שבאות לעודד בירושלים זה מאוד מרגש".

"המכביה זה אירוע עוצמתי מאין כמוהו", אומרת יעל ארד, המדליסטית האולימפית הראשונה של ישראל וחברת הנהלת הוועד האולימפי, "רק לעמוד פה ולראות כל כך הרבה יהודים שהגיעו מרחבי העולם זה אדיר. הספורט הוא גשר".

וואלה! NEWS בשיתוף המכביה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully