וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מנצ'סטר יונייטד הסכימה לשלם לאברטון 75 מיליון ליש"ט על רומלו לוקאקו

על פי ה-BBC, השדים האדומים הפסיקו את המרדף אחר אלברו מוראטה ובמקומו, בחרו בחלוץ אברטון שסיים אשתקד כסגן מלך שערי הפרמיירליג, שצפוי להפוך לשחקן החמישי הכי יקר אי פעם

אימג'בנק GettyImages

מנצ'סטר יונייטד סיימה את המרדף שלה אחר חלוץ ריאל מדריד, אלברו מוראטה ובמקומו, הסכימה לשלם לאברטון 75 מיליון ליש"ט על חלוץ הטופיז ונבחרת בלגיה, רומלו לוקאקו, כך דיווח היום (חמישי) ה-BBC.

ביונייטד מקווים להשלים את העסקה ולהכריז עליה כבר בימים הקרובים, שכן הקבוצה יוצאת למחנה האימונים שלה ביום ראשון הקרוב.

אם לוקאקו יעבור תמורת 75 מיליון ליש"ט, הוא יהפוך להעברה החמישית בגובהה בהיסטוריה של הכדורגל, אחרי פול פוגבה (89.3), גארת' בייל (85.3), כריסטיאנו רונאלדו (80) וגונסאלו היגואין (75.3).

עוד בנושא:

אלכסנדר לקאזט חתם בשורות ארסנל והפך לשחקן היקר בתולדות המועדון
ג'ון טרי חתם באסטון וילה לעונה: "לא יכול לחכות לפתיחת העונה"
דיוף שוב תוקף את ג'רארד: "מעולם לא עשה משהו עבור הנבחרת שלו"

רומלו לוקאקו שחקן אברטון. רויטרס
הרכש הגדול של הקיץ. לוקאקו/רויטרס

ז'וזה מוריניו, שבתקופתו נמכר לוקאקו מצ'לסי לאברטון, חיפש חלוץ לשדים האדומים, לאחר שאלה החליטו לוותר על זלאטן איברהימוביץ'. כעת, נראה כי הפורטוגלי מצא את האיש שיוביל את ההתקפה באולד טראפורד בשנים הקרובות.

לוקאקו חגג רק לפני כחודשיים את יום הולדתו ה-24, אולם הוא כבר מנוסה מאוד ומשחק בפרמיירליג מאז הצטרף לצ'לסי מאנדרלכט ב-2011. לבלגי יש עד היום 53 שערי פרמיירליג ב-110 הופעותיו במדי צ'לסי, ווסט ברומיץ' ואברטון, כאשר את העונה החולפת הוא סיים עם 25 שערי ליגה ובמקום השני בטבלת מלך השערים, אחרי הארי קיין. בסך הכול, הוא כבש 145 שערים ב-317 משחקים בקריירה.

בנושא אחר, היום נודע שעונת 2017/18 בפרמיירליג תיפתח ב-11 באוגוסט עם מפגש בין ארסנל ללסטר סיטי. המחזור יימשך למחרת עם מפגש בין האלופה צ'לסי לברנלי, ליברפול תתארח אצל ווטפורד וברייטון, יחד עם תומר חמד ובירם כיאל, תארח את מנצ'סטר סיטי ופפ גווארדיולה.

עוד באותו נושא

אלכסנדר לקאזט חתם בשורות ארסנל והפך לשחקן היקר בתולדות המועדון

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully