וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון נפרד משחקני מ.ס. אשדוד: "עוזב בהרגשה לא הכי נעימה"

6.7.2017 / 9:44

המאמן שמונה לנבחרת קפריסין הוסיף: "מתנצל בפני השחקנים שהבאתי. אחזיק לכם אצבעות בכל משחק". בקבוצה מחפשים מחליף, כאשר עמיר תורג'מן, רוני אוואט וגם יוסי מזרחי מועמדים

רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
הסכים לוותר על משכורת יוני. בן שמעון/לירון מולדובן

רן בן שמעון הגיע הבוקר (חמישי) לאימון מ.ס. אשדוד על מנת לשוחח עם שחקני הקבוצה ואנשי הצוות שלו ולהיפרד מכולם באופן רשמי. בשבוע הבא ימריא בן שמעון לקפריסין, שם יחל באופן רשמי את עבודתו כמאמן הנבחרת המקומית לאחר שאתמול מונה לתפקיד.

המאמן העוזב אמר לשחקניו: "אני עוזב בהרגשה לא הכי נעימה, נקשרתי מאוד למועדון, אשאר אוהד של מ.ס. אשדוד. החלטתי לעזוב כי מדובר באתגר גדול מאוד בחיים שלי. אם לא היה מדובר בסדר גודל כזה, של אימון נבחרת קפריסין, לא הייתי מוותר על אשדוד. נקשרתי לאנשים במועדון ולשחקנים. אני מצטער ומתנצל בפני השחקנים שהבאתי על כך שאני עוזב עכשיו. אני יכול רק להודות לצוות שלי, לשחקנים ולהנהלה. אני אמשיך לעקוב אחריכם ואחזיק לכם אצבעות בכל משחק".

לאחר מכן הוסיף בן שמעון:"פרידה קשה. בדרך כלל נפרדים ממקומות שלא הולך בהם, אבל באשדוד הכל הלך, מקום שנתן לי הרבה מאוד. היה לי כיף גדול לעבוד כאן, אני אוהב את האנשים ונקשרתי אליהם. מאמין שעוד אחזור למועדון הזה".

על ההצעה מקפריסין: "ההצעה מקפריסין הייתה הפתעה. התקשרו ואמרו שמעריכים אותי. חשבתי שזה אתגר גדול, ביקשתי מאשדוד והם אפשרו לי לעשות את המעבר ואני שמח מאוד. זה אתגר וכבוד מאוד גדול עבורי. אני מאוד רוצה להצליח שם".

על הקבוצה שנשארת לאחר עזיבתו: "אני משאיר באשדוד קבוצה של חבר'ה מדהימים. מקצועית הם ווינרים גדולים שצריכים להאמין בעצמם ואני סומך על מי שמוביל את המועדון הזה".

עוד בנושא:

מ.ס אשדוד פנתה לאלי גוטמן, שממתין להצעה מחו"ל ונוטה לסרב
רן בן שמעון מונה באופן רשמי למאמן נבחרת קפריסין
הפועל רעננה: ז'ורדן פושה הגיע להבנות כספיות ונמצא על סף סיכום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רן בן שמעון נפרד מאשדוד/מערכת וואלה!, צילום מסך

במ.ס. אשדוד עדיין לא קיבלו החלטה לגבי זהות המאמן שיחליף את בן שמעון, זאת לאחר שאלי גוטמן סירב אתמול להצטרף לקבוצה, בטענה שהוא רוצה לחכות להצעה מחו"ל. שמו של עמיר תורג'מן עלה וכמי שגדל באשדוד הוא תמיד מהווה אפשרות, אולם טרם התקבלה החלטה סופית בנושא.

מי שימשיך בשלב זה להעביר את האימונים הוא עוזר המאמן רוני אוואט, שמעוניין לקבל צ'אנס מחודש כמאמן ראשי לאחר ששימש בתפקיד בתחילת העונה שעברה. גם האפשרות שיוסי מזרחי שוב יוזז מהניהול המקצועי של מחלקת הנוער לאימון הקבוצה הבוגרת קיימת, אולם מזרחי מעדיף להתמקד במחלקה הצעירה ומהלך כזה הוא בעדיפות משנית.

בכל הקשור לפיצוי שבן שמעון אמור להעביר לאשדוד על התרת חוזהו (החזיק בחוזה לעונה הקרובה), הבוקר נודע כי המאמן הציע לוותר על המשכורת המגיעה לו בגין חודש יוני ואותה הוא אמור היה לקבל בימים האלה. מעבר לכך התחייב בן שמעון, כפי שפורסם כאן אתמול, לפצות את הקבוצה אם אשדוד תתעקש על כך, כאשר הסכום הכולל עליו מדובר הוא 75 אלף יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully