וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראודר, סמארט ובראדלי יעזבו את בוסטון כדי לפנות מקום להייוורד?

ב-ESPN טוענים כי הסלטיקס הפכו את השלושה זמינים לטריידים כדי לאפשר לגארד להצטרף בחוזה מקסימום. וייטרס נשאר במיאמי, רוברסון האריך חוזה ב-OKC, פולץ וטייטום ממשיכים להרשים

עריכה: מתן חדד

אחרי שהצליחה לשכנע את גורדון הייוורד להצטרף, בוסטון מתכוננת לשלם מחיר גדול למדי. על פי ESPN, כדי לפנות מקום בתקרת השכר ולעמוד בחוזה המקסימום של הייוורד - 128 מיליון דולר לארבע עונות - הסלטיקס מעמידים את מרכוס סמארט, ג'יי קראודר ואייברי בראדלי לטריידים. בין יוטה לסלטיקס אף החלו כבר שיחות על האפשרות שהייוורד יחתום בג'אז ויעבור מיד לבוסטון, שמצידה תעבור את ג'יי קראודר.

על פי הערכות, הסלטיקס ייפרדו לפחות משניים מהשלושה, למרות שלא תכננו לעשות זאת מלכתחילה, אלא קיוו שתקרת השכר תגדל יותר מכפי שגדלה. סמארט, בראדלי וקראודר מוערכים מאוד על ידי המאמן בראד סטיבנס שלא תכנן להיפרד מהם, אבל אחרי שכבר נאלץ לראות את קלי אוליניק ועוד שלל שחקנים עוזבים, עדיין אין מספיק מקום בתקרת השכר של הסלטיקס.

ג'יי קראודר בוסטון. AP
בדרך ליוטה? קראודר/AP

עוד חדשות NBA

* דיון וייטרס, שהיה אחד הגורמים המרכזיים בהצלחה המפתיעה של מיאמי בעונה החולפת, החליט להישאר בהיט וסיכם על חוזה חדש לארבע שנים תמורת 52 מיליון דולר.

* אנדרה רוברסון נשאר באוקלהומה סיטי, אחרי שסיכם על חוזה לשלוש עונות תמורת 30 מיליון דולר. הסמול פורוורד, שנחשב לאחד משחקני ההגנה הטובים בליגה, העדיף לחתום על חוזה קצר יותר על אף שהוצע לו חוזה לארבע עונות. הוא ישמש גיבוי לסמול פורוורד הנוצץ החדש, פול ג'ורג'.

* עד כמה קליבלנד מתקשה למצוא GM ראוי שיחליף את דייויד גריפין? על פי ESPN, הקאבס הציעו לצ'ונסי בילאפס שכבר הספיק לדחות את ההצעה 1.5 מיליון דולר בלבד לעונה, סכום נמוך משמעותית ממה שנהוג לתת למנהלים בליגה.

* מרקל פולץ ממשיך להותיר רושם חיובי בליגת הקיץ: הבחירה מספר 1 בדראפט קלע 23 נקודות, חילק 5 אסיסטים והוריד 5 ריבאונדים בהפסד פילדלפיה 100:94 ליוטה. דאנטה אקסום בלט אצל הג'אז עם 26 ו-10 אסיסטים. גם ג'ייסון טייטום, הבחירה מספר 3 של בוסטון, נראה מצוין בהפסד 81:70 לסן אנטוניו. טייטום סיים עם 23 ו-10 ריבאונדים, וסיפק גם דאנק מרהיב במיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully