וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כספי הוא המהלך האחרון של הווריירס שהשאיר את ה-NBA בהלם"

בתקשורת של סן פרנסיסקו ממשיכים להגיב להצטרפות המסקרנת של הישראלי לגולדן סטייט: "הוא בטוח יזכה לדקות ברגעי מפתח". זאק לואו מ-ESPN: "להשיג אותו על חוזה מינימום זה מגוחך"

צילום: אבי כהן עריכה: ניב מעוז

נכון, זו לא ההחתמה הכי חשובה בשוק השחקנים החופשיים של הקיץ הנוכחי ב-NBA, אבל ההצטרפות של עומרי כספי לאלופה גולדן סטייט ווריירס בכל זאת משכה תשומת לב בתקשורת האמריקאית, הן בזו של סן פרנסיסקו והמפרץ והן בכלל.

זאק לואו, עיתונאי ESPN, מרוצה מההחתמה של כספי: "להשיג אותו על חוזה מינימום זה מגוחך. הוא טוב, משחק בכמה עמדות ומתאים לדרך בה הווריירס משחקים". אלכס קנדי מאתר "הופס הייפ" הוסיף: "הווריירס גם שמרו על כל השחקנים שלהם וגם צירפו שני קלעים לספסל בדמות ניק יאנג ועומרי כספי. הטובים רב הופכים לטובים עוד יותר".

גם באתר "בלו מן הופ" המסקר את הווריירס היו שמחים: "זו החתמה סולידית. נכון, זה לא היה יום עצמאות כמו שנה שעברה עם דוראנט (דבר כזה לא יחזור בחיים), אבל זה עדיין היה יום מוצלח".

באתר של תחנת הרדיו מסן פרנסיסקו, KNBR, נכתב: "כספי הוא שחקן הספסל שלסטיב קר מעולם לא היה. כל ה-NBA מנסה לתפוס את הווריירס. הבעיה? הקבוצה ממשיכה להשתפר כל הזמן וכספי הוא המהלך האחרון שגורם לליגה לנענע את הראש בהלם ועצב. זו לא החתמה שתשנה את הכל, אבל תהיו בטוחים שכספי יזכה לדקות, גם ברגעי מפתח ברבע הרביעי".

עוד בנושא:

גם ניק יאנג מצטרף לווריירס, מארק גאסול יעבור בטרייד לבוסטון?
מחלקת שיקום: התקדימים שיעזרו לכספי להזניק מחדש את הקריירה
עומרי כספי: "כשקווין דוראנט שולח לך 'שמח שאתה מצטרף', זה שווה הכל"

עומרי כספי, דייויד ת'ורפ. ברני ארדוב
בסביבת הווריירס מרוצים. כספי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully