וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום מו"מ בזק: יוגב אוחיון סיכם לשנתיים בהפועל ירושלים

5.7.2017 / 23:55

מאדום לצהוב, ובחזרה לאדום: יממה לאחר שמכבי תל אביב הודיעה לו כי לא תממש את האופציה עליו, הרכז סגר באלופת המדינה וצפוי לחתום בשורותיה עד 2019. ב-14:30 - ירושלים בהגרלת היורוקאפ

האליפות של הפועל ירושלים ב-2017/צילום: מגד גוזני, עריכה: קובי אליהו

יוגב אוחיון חוזר להפועל ירושלים. במכבי תל אביב קיוו כי שחרורו של הרכז אמש (שלישי) יהיה רק צעד טקטי בדרך להחתמתו על חוזה חדש, אבל בסופו של דבר הם איבדו אותו לטובת יריבתם הגדולה: השחקן בן ה-30 סיכם לשנתיים בשורות אלופת המדינה.

ירושלים לטשה עיניים לכיוונו של אוחיון בתקופה האחרונה, ונכנסה באופן מעשי לתמונה מאז התברר כי הפך לשחקן חופשי. האדומים מיהרו ליצור קשר עם נציגיו של הרכז ופתחו במשא ומתן מואץ, כשברקע הוא זכה לעניין מקבוצה בליגה הגרמנית. הדרך לסיכום הייתה קצרה ופשוטה, והעסקה נסגרה.

עוד בנושא:

טקטיקה במו"מ או פרידה? מכבי תל אביב לא מימשה את האופציה על יוגב אוחיון
שומרת על המשכיות: ג'רום דייסון נשאר בהפועל ירושלים
בדרך למאבק משפטי? ספאחיה הודיע למקל שהוא לא בתוכניות

שחקן הפועל ירושלים, יוגב אוחיון. אודי ציטיאט, מנהלת ליגת העל בכדורסל
שוב אדום. אוחיון במדי ירושלים ב-2011/מנהלת ליגת העל בכדורסל, אודי ציטיאט

בכך מסתיימת קדנציה ארוכה וממושכת בת שש שנים של אוחיון במכבי תל אביב. הוא זכה במהלך התקופה הזו בשתי אליפויות ובשישה גביעי המדינה וגם פעם אחת ביורוליג ובליגה האדריאטית.

עם צירופו של אוחיון, יעמוד לרשותו של המאמן היווני פוטיס קציקאריס קו אחורי עמוס: הקפטן יותם הלפרין חתום לעונה הקרובה, בעוד האדומים מנהלים משא ומתן ממושך עם בר טימור על הארכת חוזהו. מוקדם יותר השבוע הודיעה ירושלים על השארתם של ג'רום דייסון וטרנס קינזי. קרטיס ג'רלס צפוי לעזוב את הקבוצה, אבל לא מן הנמנע שגארד זר אחר ינחת במקומו. גם הסמול פורוורד רפי מנקו שייך לקבוצה ולפחות על פי חוזהו הוא אמור לחזור אליה.

אוחיון כבר שיחק במשך שנתיים בירושלים, לפני שעבר למכבי תל אביב, בין 2009 ל-2011. בעונה הראשונה (תחת הדרכתו של גיא גודס) היה רכז מחליף ליובל נעימי, ובעונה השנייה (תחת עודד קטש) צמח מספר הדקות שלו והוא הוליך את הקו האחורי לצידו של וויל סולומון.

עוד באותו נושא

טקטיקה במו"מ או פרידה? מכבי תל אביב לא מימשה את האופציה על יוגב אוחיון

לכתבה המלאה

"פוקס" תחזור למכבי תל אביב בסכום מקוצץ?

כעת מעניין יהיה לראות כיצד תנהג מכבי תל אביב, שכבר הודיעה לגל מקל כי אינו נמצא בתוכניותיה לעונה הקרובה על אף שהוא חתום על חוזה עד 2019, וכעת נותרה ללא אף אחד משני הרכזים הישראלים המובילים שלה.

בינתיים, מאחורי הקלעים, שוקדים במכבי תל אביב על מציאת ספונסר חדש לעונה הבאה. "פוקס", שאימצה את הצהובים בשנתיים האחרונות תמורת מיליון דולרים וחצי לעונה, כבר הודיעה כי אין בכוונתה לחתום על הסכם דומה ולהמשיך להשקיע את הסכומים הללו.

מכבי עומדת בקשר עם שתי חברות נוספות, אולם גם הקשר עם "פוקס" חודש, וייתכן כי חברת האופנה תשוב להיות הספונסרית של הקבוצה - אם כי בסכום מקוצץ.

המאמן היווני פוטיס קציקאריס. AP
ידע מחר מי יהיו היריבות ביורוקאפ. קציקאריס/AP

לוח המשחקים של היורוליג עשוי להתפרסם כבר מחר, יום חמישי, וב-14:30 תיערך הגרלת היורוקאפ. חר עלייתה לחצי הגמר בעונה שעברה, הפועל ירושלים שובצה לדרג השלישי מבין שישה. הסיבה: הניקוד שכל קבוצה מקבלת נקבע על פי הישגיה בשלוש השנים האחרונות, והאדומים סוחבים איתם תוצאות הרבה פחות טובות.

24 הקבוצות המשתתפות יחולקו לארבעה בתים בני שש קבוצות בכל אחד. ארבע הראשונות יעפילו לטופ 16. שני מועדונים מאותה מדינה לא יוכלו להשתבץ לאותו בית.

דרג א': לוקומוטיב קובאן (רוסיה), גראן קנאריה (ספרד), גלאטסראיי (טורקיה), אוניקס קאזאן (רוסיה)

דרג ב': דרושפאקה (טורקיה), באיירן מינכן (גרמניה), זניט סנט פטרבורג (רוסיה), אלבה ברלין (גרמניה)

דרג ג': הפועל ירושלים (ישראל), צדביטה זאגרב (קרואטיה), טופאש בורסה (טורקיה), ריטאס וילנה (ליטא)

דרג ד': טרנטו (איטליה), רג'ו אמיליה (איטליה), טורינו (איטליה), בילבאו (ספרד)

דרג ה': אנדורה (נציגת הליגה הספרדית), פוניבז' (ליטא), לימוז' (צרפת), אולם (גרמניה)

דרג ו': בודוצ'נוסט (מונטנגרו), וילרבאן (צרפת), פרטיזן בלגרד (סרביה), פריז (צרפת)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully