וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: סוני ווימס במשא ומתן עם באמברג, לואיג'י דאטומה ממשיך בפנרבחצ'ה

על פי אתר "ספורטנדו" הקבוצה הגרמנית פועלת לצירופו של הפורוורד שנזרק ממכבי תל אביב. האיטלקי חתם באלופת היורוליג עד שנת 2020. ג'יימס גיסט ממשיך בפנאתינייקוס

שחקן מכבי תל אביב סוני ווימס. GettyImages
בדרך לגרמניה? ווימס/GettyImages

היעד החדש של סוני ווימס? אתר "ספורטנדו" דיווח היום (רביעי) כי באמברג הגרמנית מנהלת משא ומתן לצירופו של הפורוורד שנזרק ממכבי תל אביב בעיצומה של העונה שעברה. עד לסילוקו משורות הצהובים ווימס העמיד ממוצע של 11.6 נקודות, 3.3 ריבאונדים ו-3.4 אסיסטים ביורוליג.

בתוך כך צירפה היום באמברג לשורותיה את הגארד דניאל האקט (29, 1.98) שמגיע לגרמניה אחרי תקופה מאכזבת באולימפיאקוס. האיטלקי העמיד בעונה שעבר ממוצעים חלשים של 5 נקודות, 1.6 אסיסטים ו-1.5 ריבאונדים ביורוליג.


*אלופת אירופה פנרבחצ'ה הודיעה רשמית על הארכת חוזהו של הפורוורד לואיג'י דאטומה עד שנת 2020. דאטומה הגיע לשורות פנר מבוסטון סלטיקס ב-2015 והפך לאחד השחקנים המרכזיים בפאזל של ז'ליקו אוברדוביץ'. במשחק הגמר מול אולימפיאקוס בו זכתה פנר ביורוליג לראשונה בתולדותיה קלע דאטומה 11 נקודות.

עוד בנושא:
טקטיקה במו"מ או פרידה? מכבי תל אביב לא מימשה את האופציה על יוגב אוחיון
מלוח המשחקים ועד למחירי המינויים: הכול על היורובאסקט בתל אביב
מחלקת שיקום: התקדימים שיעזרו לכספי להזניק מחדש את הקריירה

*פנאתינייקוס האריכה את החוזה של ג'יימס גיטס בשנתיים נוספות, כך שהפורוורד ימשיך לשחק בשורות הירוקים מאתונה לפחות עד קיץ 2019. גיסט הצטרף לשורות פנאתינייקוס ממלאגה ב-2012. בעונה האחרונה ביורוליג גיטס העמיד ממוצעים של 8.5 נקודות ו-4.3 ריבאונדים.

  • עוד באותו נושא:
  • יורוליג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully