וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי: "כשקווין דוראנט שולח לך 'שמח שאתה מצטרף', זה שווה הכל"

הפורוורד הישראלי בתגובה ראשונה לאחר הסיכום בווריירס: "זה הכדורסל הטוב בעולם, כדורסל מנצח. שמח שהם סימנו אותי כאחת המטרות באוף סיזן. זה חלום ילדות שמתגשם, הזדמנות מדהימה"

צילום: אבי כהן עריכה: ניב מעוז

עומרי כספי, הכדורסלן הישראלי הראשון ב-NBA, הגיע הלילה (בין שלישי לרביעי) לאחת מפסגות הקריירה שלו, כאשר סיכם על הצטרפותו לאלופה גולדן סטייט ווריירס עם חוזה לעונה אחת. כספי, שבעונה שעברה שיחק בסקרמנטו, ניו אורלינס ומינסוטה, נשמע נרגש לאחר הסיכום עם הקבוצה שדרסה את הליגה העונה.

"אני שמח על ההזדמנות המדהימה", אמר הפורוורד הישראלי, "זה חלום ילדות שמתגשם בשבילי, לשחק בקבוצה כזו מכובדת, לצד שחקנים כל כך גדולים. מקווה להגיע לאימונים בקרוב ולהתחיל בעבודה הקשה".

עוד בנושא:

עומרי כספי מדבר על גולדן סטייט: למה סטף קרי חייב לו פיצה, ולמה תופעת השלשות מבורכת
שמעון כספי: "הבן שלי באלופת ה-NBA. זו התשובה לכל מי שפיקפק בו"
להיות שם כשזה קורה: הצ'אנס החד פעמי שמחכה לכספי בווריירס
"עומרי כספי יתחבר בצורה יפה לווריירס, הנחישות והאנרגיה שלו מדבקות"
דיווח: עומרי כספי סיכם לעונה אחת בגולדן סטייט ווריירס

עומרי כספי שחקן גולדן סטייט ווריירס בהרצאה של דייויד ת'ורפ. ברני ארדוב
אי אפשר כבר לחכות. כספי/ברני ארדוב

במסגרת סדנה שהעביר היום המאמן האישי של כספי, דייויד ת'ורפ, למאמנים כדורסל באוניברסיטת תל אביב, אמר הפורוורד: "אנחנו מדברים עם גולדן סטייט כבר כמה ימים ואני שמח שהם סימנו אותי כאחת המטרות באוף סיזן. תהיה לי הזדמנות טובה לעבוד קשה, לזכות באמון של הצוות המקצועי ולהתברג ברוטציה. אחת הסיבות שרצית לשחק שם זו קבוצה שמשחקת כדורסל שוטף, כדורסל של מסירות, כדורסל מנצח. הכדורסל של גולדן סטייט הוא הטוב בעולם וזו הסיבה שרציתי ללכת לשם".

כספי הוסיף: "ברגע שאתה מדבר עם קבוצה ועם מאמן בסדר גודל כזה ועם השחקנים שאתה יודע שיש שם, ההתרגשות עצומה. השבוע נטוס לסן פרנסיסקו ונחתום על החוזה רשמית. עברתי שנה עם פציעה בתאומים ועם שבר באצבע, ועם מאמן שלא כל כך האמין בי בסקרמנטו, כך שהרבה דברים לא היו תלויים בי. אם הייתי מגיע אחרי עונת שיא בקריירה, יכול להיות שהדברים לא היו מסתדרים מכמה כיוונים. אבל עכשיו יש לי הזדמנות עם קבוצה שנמצאת בקדמת הבמה ובעזרת השם גם לזכות באליפות".

עוד אמר הפורוורד: "אני בקשר עם הצוות המקצועי וחלק מהשחקנים שלחו לי הודעות בבוקר. כשקווין דוראנט שולח לך הודעה 'בוקר טוב, אני שמח שאתה מצטרף', זה שווה הכול".

בארצות הברית אהבו מאוד את המהלך של הווריירס, שהשיגו את כספי תמורת חוזה מינימום לשחקן ותיק (וטרן), 2.1 מיליון דולר לעונה. "הוא יתחבר בצורה יפה. הנחישות והאנרגיות שלו מדבקות", נכתב בתקשורת בסן פרנסיסקו ואוקלנד, "הוא שחקן משלים, שללא ספק יהיה לו תפקיד כפורוורד גבוה שעולה מהספסל. הוא מסוג האנשים שמחפשים באמריקה והוא נחת במקום הנכון". במפרץ לא שכחו את ה-28 בדצמבר 2015, אז סיפק כספי את משחק השיא בקריירה שלו, 36 נקודות ו-9 מ-12 מהשלוש מול הווריירס.

עוד באותו נושא

דיווח: עומרי כספי סיכם לעונה אחת בגולדן סטייט ווריירס

לכתבה המלאה

על העובדה שהיה השחקן החופשי הראשון אליו האלופה פנתה אמר כספי: "ברגע שהיה 7:01 שעון ישראל, חצות ודקה בניו יורק, הבעלים התקשר ואומר שזו שיחת הטלפון הראשונה שלהם. בעלים של אלופה, שאומר שהוא רואה בי חלק מהקבוצה, זה משהו שדחף אותי לכיוון הזה. אחרי אליפות אירופה, אצטרך להתחיל להבין את הרוטציה והשיטה, כך שיש עוד הרבה עבודה לפניי. אני כבר מתרגש להתחיל. אם זה היה מתחיל מחר בבוקר זה היה מצוין. לפני ארבע שנים התחיל שינוי במשחק שלי, ביוסטון, כשהתחלתי לזרוק שלשות ולייאפים ואני שמח על המעבר לכדורסל הזה. בסן פרנסיסקו חיים לפי זה ובשבילי זה כיף".

כספי נשאל מה אמר לו מאמן הקבוצה, סטיב קר: "אני לא רוצה לגעת בזה, בטח לא עכשיו. הוא שלח לי הודעה בבוקר וכתב שהוא שמח. הצטרפתי לאלופי העולם בכדורסל, אלופי ה-NBA. אני מתרגש והוא מתרגש. שם זה די נגמר מבחינתכם. מקווה שבשעה הזו, בתאריך הזה, בשנה הבאה, נהיה פה עם אליפות ה-NBA".

גל מקל, שהגיע גם הוא לסדנה, התייחס למעברו של כספי: "זה מדהים. אני מאושר בשבילו. בקריירה יש עליות וירידות. אני מקווה שאחרי העונה האחרונה, שהיה לו קצת חוסר מזל, המצב ישתנה. חלום להצטרף לקבוצה כזו, חוויה מטורפת. הוא מגיע לאחת הקבוצות מהגדולות אי פעם ואני מאמין שהוא יתרום וישפיע בה. אני חולם כבר על טבעת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully