וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי מדבר על גולדן סטייט: למה סטף קרי חייב לו פיצה, ולמה תופעת השלשות מבורכת

מה עומרי כספי חושב על חבריו החדשים, מה דעתו על השיטה, מתי סטף קרי יחזיר לו את הכסף שהוא חייב לו, ועל מי יותר קשה לשמור: סטף או לברון? כבר לפני שנה, עוד לפני שידע שיחתום בווריירס, ניתח כספי בפודקאסט שלנו את קסמה של האלופה, והתייחס להחלטה של דוראנט

צילום: אבי כהן עריכה: ניב מעוז

עוד לפני שבכלל העז לפנטז על מעבר לגולדן סטייט, עומרי כספי ניתח ב"פודיום" של וואלה! ספורט את קסמי הקבוצה ואת שיטת המשחק שלה. כעת, אחרי המעבר שלו הפורוורד הישראלי לאלופת ה-NBA, כשחוזרים לאחור ומקשיבים לדבריו על הסגנון של הווריירס ועל החיבה לשלשות, אפשר רק להעריך עד כמה זה חלום עבורו להצטרף לקבוצה הזאת.

עוד בנושא

עומרי כספי יחתום לעונה אחת בגולדן סטייט תמורת חוזה מינימום
שמעון כספי לוואלה! ספורט: "זו התשובה לכל מי שפקפק בעומרי"
האתגר העצום והמודל לחיקוי: רביץ מנתח את ההזדמנות של כספי
בארצות הברית משבחים את ההחתמה: "הנחישות שלו מדבקת"
יותר גדול מבניון? דרגו את ההעברות הישראליות הגדולות אי פעם
הדו קרב מול סטף קרי: בחזרה למשחק הגדול בקריירה של כספי

עומרי כספי, סקרמנטו קינגס. AP
עומרי כספי, סקרמנטו קינגס/AP

למה סטף קרי חייב לו פיצה: "האמת שזה סיפור מצחיק, במחנה לפני דראפט בשיקגו, שבודק שחקנים לפני דראפט, וציוותו לי באחת הבדיקות את סטף. עברנו תחנה תחנה, חיכינו ביחד לאוטובוס, והיינו צריכים ללכת ברגל ארבעה בלוקים. עצרנו באיזו פיצה בשיקגו, חיכינו לה הרבה, אכלנו, ובסוף הגיע החשבון וסטף אמר לי 'אני חייב לך, אין לי כסף עליי'. האמת שהוא עדיין לא החזיר לי. לא יודע, אמרו לי שאחרי שבע שנים יש חוק התיישנות".

על מי יותר קשה לשמור - סטף או לברון: "על סטף. אתה יכול להיות עם לברון טיפה 'לוס' ויכול לחיות עם זריקה שלו מבחוץ. סטף גם יכול לדפוק לך שלשה על הראש מ-13-14 מטר וגם יכול לקחת אותך לסל וגם יוציא פאול והוא כל כך עדין שהשופטים נותנים לו שריקות. לא כיף, לא כיף. גם דוראנט לא כיף, אבל סטף זה משהו אחר".

על תופעת השלשות של גולדן סטייט ששינתה את הליגה: "הכדורסל כבר השתנה. כדי לנצח אותם אתה צריך לקלוע 110 נקודות. יוצא לי הרבה בתקופה האחרונה לשמוע 'הם הורסים את המשחק', 'כל ילד בגיל 12 מתחיל לזרוק שלשות', ו'זה מגעיל'. אני לא מסכים עם זה בכלל. כשמייקל שיחק, אנשים היו עובדים על פוסט אפ ועל פייד אוואיי, והיום אתה מבין שהזריקה הזו היא הכי פחות טובה בכדורסל. אנשים זורקים מטווח בינוני ב-34-35 אחוז - אם אתה טוב - ובשלשה מהפינה אתה 40-41 אחוז, ואתה מקבל עוד נקודה. אז תזיז את הכדור ותיתן עוד מסירה ותקבל זריקה יותר טובה. אני חושב שלהפך - הכדורסל צריך להשתנות לכיוון הזה. הכדורסל הופך להיות מאוד מהיר, מאוד אלגנטי, שלשות, ליי אפים, אחוזים מאוד גבוהים. כשאני בהגנה אעדיף לחיות עם זריקת פייד אוואיי מ-3-4 מטר מאשר שלשה של סטפן קרי או קליי תומפסון. די, מספיק. ילדים בגיל צעיר לומדים לזרוק אחרי כדרור אחד. די. זו זריקה גרועה. תעבוד עליה כל הקריירה ותגיע ל-40 אחוז, אולי. אם אני ילד, היום אני זורק שלשות".

על ההחלטה של קווין דוראנט, לפני המעבר לווריירס: "זו שאלה טובה. אני חושב שהוא יחתום באוקלהומה סיטי, ומחכה לראות מה יעשו בקיץ שאחרי. הוא קשור לעיר. זה קשה. מספורטאי תחרותי אתה מצפה שיישאר במקום שלו וינסה להצעיד את הקבוצה שלו הישגים, אבל זה קשה, זו החלטה קשה".

לו"ז האזנה:

פרשת הפיצה של סטף קרי (01:00), לקראת סדרת הגמר - על מי קשה יותר לשמור, לברון או סוף? (02:30), עד כמה הכדורסל הפך לענף של שלשות (05:30), איזה באסה זה לגור בקליבלנד (08:30), ערים שכיף לעבור בהן, ומה מותר ואסור בלילה שלפני משחק (11:45), החלק של קארל בשדרוג שלו (13:00), אי הזימון לתחרות השלשות באולסטאר (16:00), האסטרטגיה לקראת המשך הקריירה ודיבורי שכר בחדר ההלבשה (17:30), בראש של קווין דוראנט (20:30), בראש של דיוויד בלאט (23:45), פנטזי (26:00), האם חברו פלויד מייוות'ר יחזור לזירה (28:30), לימודי אזרחות (30:00).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully