וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מעוניינת בקשר דינמו בוקרשט, אנטון פאליץ'

5.7.2017 / 11:27

במועדון בודקים אפשרות להחתים את הפליימייקר הקרואטי בן ה-29, מלך הבישולים ברומניה בעונה האחרונה. בקבוצה מבינים אחרי ה-1:1 מול אשקלון: "יש עוד הרבה עבודה הקיץ, חסרונו של ורמוט הורגש"

צילום מסך
גל אלברמן מכבי חיפה. האתר הרשמי של מכבי חיפה, מערכת וואלה! NEWS
שיתוף פעולה עם קוסטדינוב. אלברמן/מערכת וואלה! NEWS, האתר הרשמי של מכבי חיפה

מכבי חיפה מעוניינת בקשר דינמו בוקרשט, אנטון פאליץ'. על פי גורמים ברומניה המעורים בעסקה, במועדון בודקים אפשרות להחתים את הקרואטי בן ה-29, פליימייקר שיכול לשחק גם בכנף השמאלית. פאליץ' היה מלך הבישולים ברומניה בעונה האחרונה עם 15 אסיסטים בכל המסגרות (10 בליגה) ואליהם הוסיף שני שערים. הוא גם שימש כקפטן של דינמו בוקרשט, אך סיים את חוזהו בקבוצה וכעת הוא שחקן חופשי. בעבר השתייך לנבחרות הצעירות של קרואטיה ושיחק בין היתר בדינמו זאגרב וא.א.ק לרנקה.

עוד בנושא

הכנה: מכבי חיפה והפועל אשקלון נפרדו ב-1:1
מנגינת המנודים: בלוג הקיץ על התופעה שמכבי חיפה מתעקשת להנציח
גיא לוי: "אסור לזרים להגיע למכבי חיפה, ישלחו אותם להתאמן בצד"

אנטון פאליץ' - צפו בביצועיו

זה אמנם היה רק משחק אימון בו שולבו במחצית השניה רק שחקנים מחליפים, אבל אחרי התיקו 1:1 מול הפועל אשקלון אמש (שלישי) במכבי חיפה מבינים שיש להם עוד הרבה עבודה הקיץ. גיא לוזון פתח את המשחק אתמול עם שיטה של 4:5:1. בהמשך הוא עבר לשיטה שכוללת שני חלוצים, אבל לא תרגל את השיטה אותה הוא ינסה במחנה – 5:3:2. "זה רק משחק ראשון, ושחקנים כאן לא בכושר משחק מלא. הקבוצה עדיין חדשה, אבל אין ספק – נצטרך לעבוד קשה מאוד כדי לספק את האוהדים ולהפוך לקבוצה שהם רוצים לראות. אין ספק שהחיסרון של גילי הורגש", אמרו בחיפה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זו רק ההתחלה, יש עוד עבודה. קוסטדינוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשיטה הזאת לוזון מתכנן לשלב את עומרי בן הרוש כבלם. אתמול ניסו בחיפה לסגור את עסקת אדי גוטליב, ובמועדון כבר הגיעו לסיכום עם הפועל תל אביב לגבי דמי ההעברה, כ-400 אלף דולר, אך השחקן הודיע שהוא שוקל גם הצעה מאופה הרוסית ורק בשעות הערב יחליט היכן ישחק. לוזון הגיע למתחם בכפר גלים מתוך תקווה שגוטליב יסגור את תנאיו בקבוצה עד הערב וגם שוחח איתו בניסיון אחרון לשכנע אותו להגיע למכבי חיפה, אולם השחקן העדיף את ההצעה הרוסית.

גילי ורמוט החולה לא שותף אתמול, ודווקא לאור חסרונו במועדון מבינים את החשיבות שלו בקבוצה. במהלך השבוע תקיים הפגישה במהלכה הוא צפוי לחתום על חוזה לשנתיים, בכפוף למספר ההופעות בקבוצה.

במהלך המשחק אתמול, לוזון שם דגש על שיתוף הפעולה בין גל אלברמן לרכש החדש גיורגי קוסטדינוב והרבה לחלק הוראות בנוגע להנעת הכדור במרכז השדה. אגב, מאמן אשקלון יובל נעים טען בסיום לקיפוח מצד השופט, בטענה שלא הייתה עבירה על סאן מנחם.

שון ויסמן, שכבש את השער, צפוי לעזוב את הקבוצה. לוזון רוצה עוד חלוץ זר לצדם של אלירן עטר, עומר דמארי ומוחמד עוואד וויסמן מבין שלא יהיה לו מקום בסגל. במועדון טוענים כי למרות ההתעניינות עדיין לא הוגשה כל הצעה רשמית לארמנדו סאדיקו ולוזון מחפש חלוץ אחר. אגב, הפועל עכו הודיעה שלא תגיע למשחק האימון ביום שישי, בשל סגל חסר. במקומה תשחק הקבוצה מול בני לוד.

לאחר שקבעה שני משחקי אימון במחנה בפולין אליו תמריא ביום שני, מחנה חיפה קבעה שלשום את היריבה השלישית. אחרי המשחק הראשון ב-13 ביולי בו יפגשו את מילואי וולפסבורג, ב-16 ביולי נקבע משחק מול מידז' לגניצה, שסיימה במקום הרביעי בליגה הפולנית השניה. ב-19 ביולי, כזכור, תנעל הקבוצה את המחנה מול סיגמה אולומוץ', העולה החדשה לליגה הראשונה בצ'כיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully