וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד פנתה לאלי גוטמן, שממתין להצעה מחו"ל ונוטה לסרב

5.7.2017 / 16:30

אחרי שרן בן שמעון חתם בנבחרת קפריסין ולא הגיע לאימון הקבוצה, מאמנה לשעבר של הפועל תל אביב הפך למועמד, אך הוא לא צפוי לקחת את התפקיד. עמיר תורג'מן מועמד, פרדי דוד הוצע

מאמן הפועל תל אביב אלי גוטמן עם העוזר וואליד באדיר. ברני ארדוב
לא מעוניין להגיע לעיר הנמל ככל הנראה. גוטמן/ברני ארדוב

לאחר מינויו הרשמי של מאמן הקבוצה בחצי העונה האחרונה, רן בן שמעון, למאמן נבחרת קפריסין היום (רביעי), במ.ס. אשדוד החלו לעבוד לקראת העתיד. בקבוצה מעיר הנמל חשבו בגדול ופנו למאמן נבחרת ישראל לשעבר והפועל תל אביב במהלך העונה שעברה, אלי גוטמן, אולם הוא ממתין להצעה מחו"ל ונוטה לסרב להצעה של אשדוד.

באשדוד חושבים בגדול ומעוניינים לצרף מאמן בעל שיעור קומה כאשר גוטמן, שיושב תקופה ארוכה בביתו, היה המועמד המוביל. בקבוצה מוכנים להעמיד לטובת מינוי המאמן החדש שכר משמעותי וגבוה, בדומה לזה שהיה אמור בן שמעון להרוויח בעונה הקרובה. עמיר תורג'מן הוא אחד המועמדים לאימון הקבוצה, בעוד פרדי דוד הוצע לאשדוד.

בן שמעון היה צפוי להתייצב הבוקר באימון אחרי ששב אמש מקפריסין. אולם המאמן נשאר בביתו שבחיפה ובהמשך היום הגיע מחיפה לאשדוד על מנת לפגוש את ראשי הקבוצה ולשוחח טלפונית עם ג'קי בן זקן, כדי לבקש ממנו שישחרר אותו ללא תמורה. המאמן יצא בהסכמת הבעלים ג'קי בן זקן לבחון את ההצעה שקיבל לאימון נבחרת קפריסין ועל אף שהשכר באי השכן יהיה כמעט זהה לחוזה של בן שמעון באשדוד, המאמן הביע עניין לעשות את המעבר כדי להגשים חלום ולאמן נבחרת אירופית ולכן לקח את ההזדמנות הזו. ההתאחדות הקפריסאית מצידה הבהירה כי היא לא תשלם פיצוי והעסקה הזו תיסגר בין המאמן לבעלים של אשדוד ג'קי בן זקן.

רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
אשדוד דורשת פיצוי עבור שחרורו. בן שמעון/לירון מולדובן

באשדוד רצו להסתיר את דבר הנסיעה כיוון שבן שמעון עזב לטובת בחינת ההצעה בזמן שבימים אלה מתקיים מחנה אימונים באשדוד. בקבוצה העריכו כי הוא רק אחד מבין שלל מועמדים ולא חשבו בתחילה שהוא יעזוב וזו הסיבה שבעטיה החליטו להתחמק מהידיעות האלו ולא להתייחס באופן רשמי ליציאה של המאמן לקפריסין.

בן שמעון הגיע לאשדוד באמצע העונה שעברה והחליף בעמדת המאמן את אותו אוואט שעשוי למלא את מקומו כעת. הוא סייע לקבוצה להישאר בליגת העל ואמור היה להמשיך בתפקיד, בעקבות סיכום עם הבעלים ג'קי בן זקן. קפריסין משחקת בבית ח' במסגרת מוקדמות מונדיאל 2018. אחרי שישה מחזורים היא מדורגת רביעית, עם שבע נקודות במאזנה. במשחקה האחרון היא ניצחה בקושי רב 1:2 בחוץ את גיברלטר הקטנה, בזכות שער בדקה ה-87. שלושה ימים לאחר המשחק הזה פוטר המאמן הקודם, כריסטקיס כריסטופורו. המשחק הרשמי הבא של קפריסין יהיה ב-31 באוגוסט, בניקוסיה מול בוסניה.

עדכון ראשון: 9:14

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully