וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורדון הייוורד עובר לבוסטון, דנילו גלינארי סיכם בקליפרס

כוכב יוטה סיכם לארבע עונות בסלטיקס תמורת 127 מיליון דולר. כוכב דנבר סיכם לשלוש שנים בקליפרס, שייפגשו גם עם דרק רוז. פטריק פטרסון סיכם בת'אנדר, ברוקלין הציעה חוזה מקסימום לאוטו פורטר

עריכה: מתן חדד

אחרי יממה מורטת עצבים, עכשיו זה סופי: גורדון הייוורד, כוכב יוטה ג'אז בעונות האחרונות, עובר לבוסטון סלטיקס. הייוורד פרסם במהלך הלילה (בין שלישי לרביעי) טקסט מטעמו ב"פליירס טריביון", בדיוק שנה אחרי שקווין דוראנט הודיע בצורה דומה על עזיבת אוקלהומה סיטי ומעבר לגולדן סטייט ווריירס.

הפורוורד יחבור לקבוצה שסיימה ראשונה במזרח והגיע לגמר החטיבה אשתקד ויתאחד עם מאמנו מימי הקולג', בראד סטיבנס. מלבד הצעתה של יוטה, הוא ויתר גם על הצעה ממיאמי וירוויח בבוסטון 127 מיליון דולר בארבע השנים הקרובות, במסגרת חוזה המקסימום שקיבל. מבחינת הסלטיקס מדובר בהחתמה משמעותית קיץ שני ברציפות, אחרי שבפגרה הקודמת השיגו את אל הורפורד. כעת, עם הכוכב הגדול של הקבוצה אייזאה תומאס, עם הרוקי המבטיח ג'ייסון טייטום שנבחר שלישי בדראפט האחרון, עם הורפורד והייוורד ועם האפשרויות הרבות שעוד נותרו לדני איינג' והקבוצה מעיר השעועית, היא מאיימת לתת פייט רציני יותר במזרח ללברון ג'יימס, שהגיע לגמר בכל שבע העונות האחרונות. בעקבות הגעת הייוורד, בוסטון הודיעה מיידית לקלי אוליניק, שכיכב במשחק 7 בחצי גמר המזרח מול וושינגטון, כי הוא הופך לשחקן חופשי ולמעשה, שחררה אותו מהקבוצה כדי לפנות מקום.

עוד בנושא

זה באמת קורה: עומרי כספי סיכם בגולדן סטייט לעונה אחת
ורק לברון נשאר לבד: ניתוח פתיחת שוק ההעברות ב-NBA
בכורה מבטיחה לפולץ ולטייטום בליגת הקיץ, ליף ממשיך לככב

דריימונד גרין גולדן סטייט מול גורדון הייוורד יוטה. AP
מצטרף לאייזיאה תומאס. הייוורד מול גרין/AP

בטקסט, שכותרתו "תודה לך, יוטה", כתב הייוורד בין היתר: "זו הייתה ההחלטה הקשה ביותר שקיבלתי בחיי. זה היה סוף השבוע הארוך בחיי. והיום... ובכן, זה היה בוודאות אחד הימים המטורפים בחיי. אבל רציתי להיות בטוח שאני עושה את הדברים נכון". הייוורד התייחס בכך ליום המשונה שהחל עם דיווחים לפיהם הוא בחר בבוסטון, דיווחים שמיד נענו באחרים, לפיהם הוא טרם החליט. גם סוכנו של השחקן טען בליל אמש שהייוורד עדיין מתלבט ובארצות הברית פורסם כי הוא שינה את דעתו ארבע פעמים בארבעת הימים האחרונים. בסופו של דבר, הוא החליט.

"אחרי שבע שנים ביוטה, החלטתי להצטרף לבוסטון סלטיקס", הוסיף הייוורד, שנחשב לאחד השחקנים הכי בכירים בשוק החופשי בקיץ הזה, אחרי עונתו הטובה ביותר ב-NBA, במסגרתה קבע שיאי קריירה עם 21.9 נקודות ו-5.4 ריבאונדים בממוצע למשחק, והוביל את הג'אז לסיבוב השני בפלייאוף, תוך שהוא מספק בפוסטסיזן 24.1 נקודות ו-6.1 ריבאונדים למשחק.

* אדריאן ווג'נארוסקי מדווח שדנילו גלינארי, הפורוורד המצוין של דנבר סיכם לשלוש עונות בשורות ל.א קליפרס תמורת 65 מיליון דולר בעסקה סיבובית שכוללת שלוש קבוצות. בנוסף, ראשי הקליפרס ייפגשו במהלך היום עם דרק רוז רכזה של הניקס שעשוי להיות המחליף של כריס פול. בעסקת גלינארי מעורבת גם אטלנטה ובמסגרתה הקליפרס תעביר להוקס את ג'מאל קרופורד, דיאמונד סטון, בחירת דראפט בסיבוב הראשון ב-2018 וסכום כסף. אטלנטה בתמורה תשלח לדנבר בחירת דראפט בסיבוב השני של 2019 כדי להשלים את הטרייד.

* פטריק פטרסון הפורוורד ששיחק בעונה שעברה בטורונטו סיכם לשלוש שנים בשורות אוקלהומה סיטי ת'אנדר בחוזה של 16.4 מיליון דולרים.

* ברוקלין נטס הציעה לאוטו פורטר שחקנה של וושינגטון חוזה מקסימום של 106 מיליון דולר לארבע עונות. בפורטר מעוניינת גם יוטה ג'אז וגם קבוצתו וושינגטון עדיין יכולה להשוות את ההצעה.

* יותר משנה אחרי משחקו האחרון במדיה, מיאמי היט שחררה הלילה את הפורוורד הוותיק כריס בוש. השחקן בן ה-33 נאלץ להפסיק לשחק בשל בעיה בריאותית וכעת, ייתכן שהוא יפרוש. בחודש שעבר הגיעו בוש, איגוד השחקנים והליגה לעסקה חד פעמית במסגרתה הוא יוסר מתקרת השכר של ההיט ובתמורה, יהפוך לשחקן חופשי ויוכל, אם ירצה בכך ויימצא בריא, לשוב למגרשים. הלילה כאמור, הגיעה הפרידה הסופית מהשחקן שהצטרף להיט בקיץ 2010 יחד עם לברון ג'יימס וזכה עם הקבוצה בשתי אליפויות.

דנילו גלינארי, דנבר נאגטס. רויטרס
בדרך לקליפרס. גלינארי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully