וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: עומרי כספי סיכם לעונה אחת בגולדן סטייט ווריירס

על פי עיתונאי הכדורסל הבכיר בארצות הברית, אדריאן ווג'נארוסקי מ-ESPN, הפורוורד הישראלי יצטרף לאלופת ה-NBA, שמחפשת "חיזוק לספסל שלה". כספי סיפק את משחק השיא שלו בליגה מול הווריירס, בדצמבר 2015

צילום: אבי כהן עריכה: ניב מעוז

בווידאו: עומרי כספי מספר לשליח וואלה! ספורט על הקשיים שלו במינסוטה בסיום המשחק מול גולדן סטייט

עד היום נמשכה קריירת ה-NBA של עומרי כספי שמונה שנים מכובדות מאוד. במהלך שמונה השנים הללו, שיחק הפורוורד הישראלי בחמש קבוצות ולצערו, מעולם לא זכה לחוות הופעת פלייאוף (למרות שהעפיל פעם אחת עם יוסטון, אך לא שותף). כל זה עשוי כנראה להשתנות בקרוב מאוד, שכן הלילה (בין שלישי לרביעי), סיכם כספי על חוזה לעונה אחת אצל לא אחרת מאשר אלופת ה-NBA ואחת הקבוצות האיכותיות בהיסטוריה של הענף, גולדן סטייט ווריירס, כך דיווח עיתונאי ESPN, אדריאן ווג'נארוסקי.

כבר בליל אמש כתב סם אמיק מ"USA טודיי" על שיחות בין כספי לווריירס, שמחפשים חיזוק לספסל שלהם, זאת לאחר שכבר סגרו בימים האחרונים על הארכות חוזה עם שני הכוכבים הגדולים של הקבוצה, סטפן קרי (שקיבל את ה"סופר מקס", 201 מיליון דולר לחמש שנים) וקווין דוראנט (שלקח סוג של הנחה ו"הסתפק" ב-53 מיליון דולר לשנתיים הקרובות). מלבדם, הצליחה גולדן סטייט להשאיר שתי חתיכות חשובות נוספות בפאזל, את אנדרה איגודלה ושון ליבינגסטון וכעת, התפנתה להשלמת הסגל ומי שיזכה להיכלל בתוכו יהיה כספי.

עוד בנושא

שמעון כספי לוואלה! ספורט: "זו התשובה לכל מי שפקפק בעומרי"
האתגר העצום והמודל לחיקוי: רביץ מנתח את ההזדמנות של כספי
בארצות הברית משבחים את ההחתמה: "הנחישות שלו מדבקת"
יותר גדול מבניון? דרגו את ההעברות הישראליות הגדולות אי פעם
הדו קרב מול סטף קרי: בחזרה למשחק הגדול בקריירה של כספי

עומרי כספי שחקן סקרמנטו קינגס עם סטפן קרי שחקן גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
ישתפו פעולה מעכשיו. כספי וקרי/GettyImages

במהלך החודשים הקרובים, עוד לפני העונה ובעיקר עם תחילתה, ינסה כספי להשתלב בשיטה המפורסמת של הווריירס ולהוכיח למאמן סטיב קר שהוא מתאים להיות חלק מהרוטציה, גם כאשר יגיע הפלייאוף. לאורך קריירת ה-NBA שלו עומד כספי על 36.7 אחוז מחוץ לקשת ומספק 8.2 נקודות בממוצע למשחק, ב-499 משחקים בהם שותף בליגה הטובה בעולם. בגולדן סטייט כנראה זוכרים היטב את ה-28 בדצמבר 2015, אז הוא וסטפן קרי סיפקו מלחמת שלשות כבירה, במשחק השיא של הישראלי ב-NBA, אותו הוא סיים עם 36 נקודות, כולל השוואת שיא מועדון עבור קבוצתו דאז, סקרמנטו, תשע שלשות.

כספי החל את דרכו בליגה במדי הקינגס, שבחרו בו במקום ה-23 בדראפט 2009 והפכו אותו לישראלי הראשון בתולדות ה-NBA. אחרי שנתיים בבירת קליפורניה הוא נשלח בטרייד תמורת ג'יי ג'יי היקסון ובחירת דראפט עתידית לקליבלנד, כאשר בחירת הדראפט הזו התגלגלה בלי סוף והתממשה רק העונה, עת הווריירס לקחו את ג'ורדן בל, אותו כספי יפגוש בקרוב במחנה האימונים. ב-2013 הוא חתם לעונה אחת ביוסטון ובסיומה חזר לשנתיים וחצי בסקרמנטו. שתי העונות הראשונות היו מוצלחות, אולם בעונה שעברה כספי לא זכה להרבה קרדיט ונשלח לניו אורלינס, במסגרת הטרייד על דרמקוס קאזינס מיד לאחר משחק האולסטאר. לצערו, במשחק הבכורה שלו בפליקנס הוא נפצע ביד ושוחרר ולקראת סיום העונה חתם במינסוטה, שם רשם 3.5 נקודות בממוצע למשחק, ב-13 הופעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully