וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: ג'ון אוגו נקנס בעקבות אירוע הנהיגה בשכרות

4.7.2017 / 20:47

האלופה הודיעה כי קנסה את הקשר הניגרי שנתפס נוהג תחת השפעת אלכוהול. נמשכים המגעים עם החלוץ האוקראיני פיליפ בודקיבסקי. נשיאת המועדון אלונה ברקת קיבלה את "אות הנגב"

צילום: מאצ'י הוף, עריכה: מתן חדד

בווידאו: נחיתת איסק קואנקה

ג'ון אוגו, קשרה הניגרי של הפועל באר שבע, נקנס הערב (שלישי) על ידי המועדון וזאת לאחר שנתפס בסוף השבוע כשהוא נוהג תחת השפעת אלכוהול. במועדון הסתפקו בקנס והשחקן יעמוד כמובן לרשות ברק בכר בצמד המשחקים מול הונבד ההונגרית במסגרת סיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות.

עוד בנושא:

ג'ון אוגו נתפס נוהג תחת השפעת אלכוהול בסוף השבוע האחרון
הפועל באר שבע הציעה לשאול את פיליפ בודקיבסקי, איסק קואנקה ערך אימון בכורה
איסק קואנקה חתם בהפועל באר שבע לשנתיים עם אופציה לשנה שלישית

שחקן הפועל באר שבע ג'ון אוגו. קובי אליהו
קנס בלבד. ג'ון אוגו/קובי אליהו

בינתיים נמשך הניסיון להשלים את מכסת הזרים באמצעות צירוף חלוץ. המגעים עם החלוץ האוקראיני פיליפ בודקיבסקי נמשכים, כשהמטרה היא לצרפו בהשאלה משחטאר דונייצק. החלוץ המתנשא לגובה של 1.96 מטר, חתום בשחטאר עד 2020, אבל מעולם לא שיחק במדיה והעביר את השנים האחרונות בהשאלות.

מוקדם יותר, קיבלה הבעלים אלונה ברקת את "אות הנגב" במסגרת ציון יום הנגב בכנסת. באירוע נכחו גם משפחתה של ברקת, המאמן ברק בכר, נציג השחקנים מאור מליקסון והנהלת הפועל באר שבע. ברקת אמרה במעמד זה: "אנחנו עוברים מסע מופלא בזכות אנשים מדהימים - השחקנים, הצוות והאוהדים שלנו. בארץ אנחנו שגרירים של הנגב ובחו"ל אנחנו שגרירים של מדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully